do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 371 of 602Volgende

Mja, de zware audiofiel zal het verschil misschien horen met wat mindere kwaliteit, maar dat zou aan mij niet besteed zijn. :P Wel een heel mooi systeem, is de kwaliteit van de draad ook goed? Dus dat 'ie niet kapot gaat bij buig- en strekwerk?

lekker hoor! en ik vond mn bose oordopjes van €100,- al veel..

Nu ben ik wel eigenlijk benieuwd of die kwaliteit ook nog beter is dan die van bose.

Ik vond mn Beats by dre al duur. 20 euro, en toch supergeluid! Vrijwel geen verschil met de echte hoorde ik van iemand. Mooi toch :)

Mooie oortjes allemaal! Hightech robocop oortjes impy? :P

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Ik heb altijd oortjes gehad van rond €40 euro.

Maar €220 vind ik iets te veel van het goede :P tenzij ik veel kadobonnen had.

@ Marciej,

Waar heb je die Adidas LED watch gekocht? DX toch? Ik kan hem daar niet op vinden. :P

Kosten marc? Als t niet zoveel kost ga ik ook wel even kijken of ik er zo eentje wil. Zien er nice uit :cool2:

Ik kan ze wel regelen voor je als je wilt. Zal als ik wat helderer. Ben een topic van maken ofzo

?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ben ik blij met mijn SE oortjes voor 19,- dacht ik :P

Mja, de zware audiofiel zal het verschil misschien horen met wat mindere kwaliteit, maar dat zou aan mij niet besteed zijn. :P Wel een heel mooi systeem, is de kwaliteit van de draad ook goed? Dus dat 'ie niet kapot gaat bij buig- en strekwerk?

Ja het draad is van hoge kwaliteit. Je kan het draad loskoppelen van de speaker zelf, en daarvoor best wat kracht zetten om hem eraf te trekken. Je voelt ook dat het draad wat dikker is en gelukkig niet van dat rubber als je er tegen aan komt dat je dat ook hoort. Kan vervelend zijn bij joggen/sporten met muziek in.

Leuke horloge

Een linkje naar waar je hem vandaan hebt is genoeg hoor (A)

EDIT: Op dx verglijkbare gevonden, maar niet dezelfde:

zwarte bandje

helemaal wit

Dx laat vaak de merk weg op foto's,dus denk dat er wel adidas op staat.

VorigePage 371 of 602Volgende