Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van los-cuentos op 20 januari 2011, 19:19Nice! Tevreden van de iPad?
Nice! Tevreden van de iPad?
Citaat van Marciej123 op 20 januari 2011, 19:20Netjes bart! Werkt dat toetsenbord lekker?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Netjes bart! Werkt dat toetsenbord lekker?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 20 januari 2011, 19:44Een toetsenbord erbij, doe maar luxe
Mooie ipad! En waarvoor ga je m gebruiken? Lezen of voor p*rn omdat zo'n klein schermpje (van je mobiel) dus te klein is? :
Een toetsenbord erbij, doe maar luxe
Mooie ipad! En waarvoor ga je m gebruiken? Lezen of voor p*rn omdat zo'n klein schermpje (van je mobiel) dus te klein is? :
Citaat van Rikkert. op 20 januari 2011, 19:50Haha
iPad leuke dingen wij hebben er ook een
Alleen zonder toestsenbord vind ik een beetje te luxe
Haha
iPad leuke dingen wij hebben er ook een
Alleen zonder toestsenbord vind ik een beetje te luxe
Citaat van William op 20 januari 2011, 19:58Ontzettend tevreden! Had voor mijn verjaardag MM- en Entertainment bonnen gekregen, koste me uiteindelijk maar € 20,-
Ontzettend tevreden! Had voor mijn verjaardag MM- en Entertainment bonnen gekregen, koste me uiteindelijk maar € 20,-
Citaat van Marciej123 op 21 januari 2011, 14:26NEW KIDS SJAAL
€11.94 inclusief verzendkosten
NEW KIDS SJAAL
€11.94 inclusief verzendkosten
Citaat van Marciej123 op 22 januari 2011, 12:04heb m ookal binnen, Gister rond 4 uur bestelt en lag vanmorgen rond een uur of 10 in de bus :cool2:
heb m ookal binnen, Gister rond 4 uur bestelt en lag vanmorgen rond een uur of 10 in de bus :cool2:
Citaat van Duken op 22 januari 2011, 19:22Toffe Sjaal Marciej.
Goede set Bart, die ipad is echt een geweldig ding. Maatje van me heeft er ook 1 waar ik non stop op piel en speel. Lekker op de bank met de unit genieten
Toffe Sjaal Marciej.
Goede set Bart, die ipad is echt een geweldig ding. Maatje van me heeft er ook 1 waar ik non stop op piel en speel. Lekker op de bank met de unit genieten