Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 15 januari 2011, 15:34Binnenkort heb ik er een aantal thuis liggen en dan kunnen ze eventueel direct via mij besteld worden. ''Just sayin''
ik zoek een geld investeerder, kan namelijk veel en goedkoop inkopen
wie doet er mee? 100 euro inleg
Binnenkort heb ik er een aantal thuis liggen en dan kunnen ze eventueel direct via mij besteld worden. ''Just sayin''
Citaat van Marciej123 op 15 januari 2011, 15:49Binnenkort heb ik er een aantal thuis liggen en dan kunnen ze eventueel direct via mij besteld worden. ''Just sayin''
Ligt eraan wat voor spullen maar zou wel mee willen doen.
Binnenkort heb ik er een aantal thuis liggen en dan kunnen ze eventueel direct via mij besteld worden. ''Just sayin''
Ligt eraan wat voor spullen maar zou wel mee willen doen.
Citaat van Erwin. op 15 januari 2011, 16:06beats by dr. dre
ga geen aantallen noemen enz wat je er voor terug krijg dan kun je me inkoop prijs terug berekenen maar bij een redelijke verkoop prijs kun je ongeveer een 30-35 euro per set winst maken. Dus kleine berekening kun je al maken
wil eerst kleine bestelling doen bij goede levering grote bestelling.
@wous dat klopt maar mss praten jullie hier al 2 pagina's lang over beats by dre
beats by dr. dre
ga geen aantallen noemen enz wat je er voor terug krijg dan kun je me inkoop prijs terug berekenen maar bij een redelijke verkoop prijs kun je ongeveer een 30-35 euro per set winst maken. Dus kleine berekening kun je al maken
wil eerst kleine bestelling doen bij goede levering grote bestelling.
@wous dat klopt maar mss praten jullie hier al 2 pagina's lang over beats by dre
Citaat van Rikkert. op 15 januari 2011, 16:08Miss een aparte topic maken over Beats by DR. Dre??
Ik wil wel mee inkopen maar 100 euro vind ik wel heel veel
Miss een aparte topic maken over Beats by DR. Dre??
Ik wil wel mee inkopen maar 100 euro vind ik wel heel veel
Citaat van Erwin. op 15 januari 2011, 16:24heb al iemand gevonden waarmee ik in ga kopen dus morgen ff bestelling plaatsen ben benieuwd
heb al iemand gevonden waarmee ik in ga kopen dus morgen ff bestelling plaatsen ben benieuwd
Citaat van Tom op 15 januari 2011, 16:49Als 't op de grote inkoop aankomt, wil ik misschien wel meedoen. Alleen liever niet als het straks om 1000 euro gaat (10 mensen, 100 euro p.p.), dan krijg je waarschijnlijk een prijsdaling...
Als 't op de grote inkoop aankomt, wil ik misschien wel meedoen. Alleen liever niet als het straks om 1000 euro gaat (10 mensen, 100 euro p.p.), dan krijg je waarschijnlijk een prijsdaling...
Citaat van Marciej123 op 15 januari 2011, 17:45grote aantallen blijven lang bij de douane liggen toch?
grote aantallen blijven lang bij de douane liggen toch?