Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Freddytje op 6 december 2010, 13:31Nee als het goed is niet
waarschijnlijk wel fake maar het verschil is amper te horen/zien
zoals ik al in vorige posts heb gezegd
Ik dacht dat die bedoelde qua ''verzenden''. Dat het fake was en dat je als je betaald had kon fluiten naar je centen. Maar ik denk ook dat ze nep zijn. Maar voor 15 euro neppe oortjes die prima geluid geven, kom maar op
[A]Tom, ik zat er eerst ook naar te kijken want ik heb hier ook nog sata kabels op t bureau liggen. Ik neem aan van niet, t komt gewoon door de kleur en vorm
Nee als het goed is niet
waarschijnlijk wel fake maar het verschil is amper te horen/zien
zoals ik al in vorige posts heb gezegd
Ik dacht dat die bedoelde qua ''verzenden''. Dat het fake was en dat je als je betaald had kon fluiten naar je centen. Maar ik denk ook dat ze nep zijn. Maar voor 15 euro neppe oortjes die prima geluid geven, kom maar op
[A]Tom, ik zat er eerst ook naar te kijken want ik heb hier ook nog sata kabels op t bureau liggen. Ik neem aan van niet, t komt gewoon door de kleur en vorm
Citaat van Erwin. op 6 december 2010, 18:08heb weer een handige leuke gadget:
iDapt I4
hiermee kun je tot 4 devices tegelijk opladen, erg handig.
heb weer een handige leuke gadget:
iDapt I4
hiermee kun je tot 4 devices tegelijk opladen, erg handig.
Citaat van Freddytje op 6 december 2010, 19:04Apart, maar lijkt me wel handig. Alhoewel, wanneer zijn 4 dingen nou tegelijkertijd leeg? En als die nog halfvol (optimist hier
) zit is het toch ook niet goed voor de batterij?
Apart, maar lijkt me wel handig. Alhoewel, wanneer zijn 4 dingen nou tegelijkertijd leeg? En als die nog halfvol (optimist hier ) zit is het toch ook niet goed voor de batterij?
Citaat van Erwin. op 6 december 2010, 19:12nou kijk me vriendin heeft telefoon en ik ook dus dat zijn al 2 opladers, heb een adapter erbij gekocht om AA batterijen op te laden 3 plaatsen vol.
Kan er ook nog een usb op aansluiten, ik vind het wel ideaal werken
voordeel is dat je geen 20 laders meer heb met al die snoeren enz, je klikt er nu een andere adapter in en gaan
.
nou kijk me vriendin heeft telefoon en ik ook dus dat zijn al 2 opladers, heb een adapter erbij gekocht om AA batterijen op te laden 3 plaatsen vol.
Kan er ook nog een usb op aansluiten, ik vind het wel ideaal werken
voordeel is dat je geen 20 laders meer heb met al die snoeren enz, je klikt er nu een andere adapter in en gaan .
Citaat van Freddytje op 6 december 2010, 19:14Ah, dat is wel handig met meerder verschillende aansluitingen. Netjes
Voorkomt inderdaad een hoop snoeren (waarover je weer kan struikelen
)
Ah, dat is wel handig met meerder verschillende aansluitingen. Netjes Voorkomt inderdaad een hoop snoeren (waarover je weer kan struikelen
)
Citaat van Wous op 9 december 2010, 10:46Op DX zijn die Beats oordopjes ook te koop wel iets duurder: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48352
Op DX zijn die Beats oordopjes ook te koop wel iets duurder: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48352
Citaat van Marciej123 op 10 december 2010, 13:07Chill, Hoe duur?
Chill, Hoe duur?