do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 330 of 602Volgende

Wow heftig maxim! Hoe is het geluid bij de oortjes? (zijn het toch?) + heeft toch 3.5 mm audio jack?

En voor hoeveel heb je die gekocht? :P

hey marc :D

het zijn inderdaad oortjes en ik ben verliefd op het geluid.

het is even wennen die in ear dingen maar na half uurtje ofzo zit het heerlijk :D

gekocht via ioffer.com ( net zo iets als dealextream enzo) voor 30 dollar incl shipping  :o

heb er wel 20 dagen op moeten wachten maar het is het waard :D

en ja ze zijn echt heb ze met een vriend vergeleken en naar een apple winkel gegaan ( zij verkopen ook monster/beats by dre) en die zijden ook dat ze echt zijn

dus ik ben echt super blij er mee :D zit er nu aan te denken om ook de koptelfoon te halen voor thuis en oortjes voor buiten/school enzo

Lekker bezig Maxim, namaak rommel wat er strak uitziet is altijd goed :)

Je steelt de show met die beats, wil zelf eigenlijk die studio versie, even checken of ze die ook op die website verkopen.  :D

hey marc :D

het zijn inderdaad oortjes en ik ben verliefd op het geluid.

het is even wennen die in ear dingen maar na half uurtje ofzo zit het heerlijk :D

gekocht via ioffer.com ( net zo iets als dealextream enzo) voor 30 dollar incl shipping  :o

heb er wel 20 dagen op moeten wachten maar het is het waard :D

en ja ze zijn echt heb ze met een vriend vergeleken en naar een apple winkel gegaan ( zij verkopen ook monster/beats by dre) en die zijden ook dat ze echt zijn

dus ik ben echt super blij er mee :D zit er nu aan te denken om ook de koptelfoon te halen voor thuis en oortjes voor buiten/school enzo

Is het echt goed geluid?? :o

Anders kan ik ook nog wel overwegen om die te kopen :)

Die website lijkt trouwens niet eens op dealextreme, het is meer een soort van ebay waar iedereen hun zooi op kan gooien en erg slecht vertaald allemaal. Kan er niet echt veel wijzer van worden eerlijk gezegd. Als iemand voor mij een Dr Dre Studio HD kan bestellen in het wit voor een leuke prijs hou ik me aanbevolen!

zou wat een posts opeens met een half uurtje :P

ja het idd een soort ebay maar dan met wholesales en dropshipping

en releases als ik me studio ga bestellen kan ik er wel 1 bij doen denk ik moeten we het alleen even over de betaling hebben.

en het geluid is echt geweldig van die oortjes ik had het echt niet verwacht dat het zo goed zou zijn. want ik had al wel paar keer de Solo HD op gehad en toen was ik er al een grote fan van, natuurlijk zijn de oortjes iets minder qua geluid maar het is nog steeds geweldig !

voor meer vragen just post/pm/ scream :D

Nieuwe (warme) kleertjes en een nieuwe fiets!

Wil niet nogmaals op m'n bakkes gaan met m'n scooter, dus ik ben klaar voor de sneeuw!

img00029201011242044.jpg

ziet er mooi uit toch :D

...en een nieuwe fiets!

Pics, or... you know!

fiets%20te%20water.jpg

als dat hem is dan liever een keer op me bakkes in de sneeuw op de scooter  :P

VorigePage 330 of 602Volgende