do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 321 of 602Volgende

wijs zon aquarium..

Datwil ik ook nog eens doen aangezien mn hamster de pijp uit is gegaan een tijdje terug.

Maar hoeveel stekkers heb je nodig bij zon aquarium?

Ik heb 2 stekkers nodig, 1 voor licht, 1 voor pompje.

Licht hoeft niet perse zij die vrouw.

Tja heb voor deze gekozen omdat:

- Makkelijker dan een glazen ding.

- deksel,

- de dingen die je nodig hebt zaten er bij.

- en goed formaat :)

Hij kostte wel 50 euro. maarja, dan heb je ook wat  ;D

[A] impy,

Had jij er een op zo'n standaard? Waar echt een heleboel vissen in kunnen, En warm water zeker? dit is koud namelijk (21 graden ongeveer)

ja ik had zoet warm water van bijna 900 liter.

Had er van alles inzitten :) had zelf 1 vis van bijna 30 cm die ik als klein visje had gekocht das wel leuk.

Ook had ik waterslangen, kikkers en kogelvissen tegen slakken die in de waterplantjes mee komen.

Leuke hobby gaat alleen erg veel geld inzitten als je een grote heb.

Mijn bak was niet op een standaardje had de bak zelf gebouwd was te groot geowrden voor standaard.

En verzin gelijk ook een naam  :P  ;D

Henk, Piet, Frits en Bob

Jan, Piet, Joris en Corneel, hahaha. Voor wie 'm niet begrijpt: google dat.

Zadeltje gekocht voor m'n betrekkelijk nieuwe racer, die ik binnenkort ook nog eens moet showen.

Weten jullie dit nog? Dat is de eerste deal ooit dat ik ben opgelicht. Die foto had hij meegestuurd via de mail. Ik heb 'm nu echt hangen, kijk maar eens hier en vergelijk de foto uit mijn post met de 3e foto op die site. Om 12.30 kan ik mijn geschil opwaarderen naar een claim bij PayPal en ik denk dat ik dat maar eens moet gaan doen, of niet?

De links zijn allebei hetzelfde...

Nu niet meer. :)

Ik denk dat ik het niet snap. . .

Zadel gekocht via Marktplaats, PayPal factuur betaald (buiten MP om, gvd) en niets meer gehoord. Dus ik ben gaan zoeken en daar kwam onder andere het bovenstaande uit. Hij gebruikt dus een foto van Ebay om iets te verkopen wat hij helemaal niet heeft of had.

Oohh, ik dacht dat je gewoon het zadel via eBay had gekocht, zag het probleem al niet.

wijs zon aquarium..

Datwil ik ook nog eens doen aangezien mn hamster de pijp uit is gegaan een tijdje terug.

Maar hoeveel stekkers heb je nodig bij zon aquarium?

Ik heb 2 stekkers nodig, 1 voor licht, 1 voor pompje.

Licht hoeft niet perse zij die vrouw.

Tja heb voor deze gekozen omdat:

- Makkelijker dan een glazen ding.

- deksel,

- de dingen die je nodig hebt zaten er bij.

- en goed formaat :)

Hij kostte wel 50 euro. maarja, dan heb je ook wat  ;D

[A] impy,

Had jij er een op zo'n standaard? Waar echt een heleboel vissen in kunnen, En warm water zeker? dit is koud namelijk (21 graden ongeveer)

Hmm is wel beter ja en wat is de afmeting van een bak ik zoek me al zo lang scheel naar een goeie bak x.x

VorigePage 321 of 602Volgende