Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 29 oktober 2010, 17:56wijs zon aquarium..
Datwil ik ook nog eens doen aangezien mn hamster de pijp uit is gegaan een tijdje terug.
Maar hoeveel stekkers heb je nodig bij zon aquarium?
Ik heb 2 stekkers nodig, 1 voor licht, 1 voor pompje.
Licht hoeft niet perse zij die vrouw.
Tja heb voor deze gekozen omdat:
- Makkelijker dan een glazen ding.
- deksel,
- de dingen die je nodig hebt zaten er bij.
- en goed formaat
Hij kostte wel 50 euro. maarja, dan heb je ook wat ;D
[A] impy,
Had jij er een op zo'n standaard? Waar echt een heleboel vissen in kunnen, En warm water zeker? dit is koud namelijk (21 graden ongeveer)
wijs zon aquarium..
Datwil ik ook nog eens doen aangezien mn hamster de pijp uit is gegaan een tijdje terug.
- deksel,
- en goed formaat
[A] impy,
Had jij er een op zo'n standaard? Waar echt een heleboel vissen in kunnen, En warm water zeker? dit is koud namelijk (21 graden ongeveer)
Citaat van Erwin. op 29 oktober 2010, 18:39ja ik had zoet warm water van bijna 900 liter.
Had er van alles inzitten
had zelf 1 vis van bijna 30 cm die ik als klein visje had gekocht das wel leuk.
Ook had ik waterslangen, kikkers en kogelvissen tegen slakken die in de waterplantjes mee komen.
Leuke hobby gaat alleen erg veel geld inzitten als je een grote heb.
Mijn bak was niet op een standaardje had de bak zelf gebouwd was te groot geowrden voor standaard.
ja ik had zoet warm water van bijna 900 liter.
Had er van alles inzitten had zelf 1 vis van bijna 30 cm die ik als klein visje had gekocht das wel leuk.
Ook had ik waterslangen, kikkers en kogelvissen tegen slakken die in de waterplantjes mee komen.
Leuke hobby gaat alleen erg veel geld inzitten als je een grote heb.
Mijn bak was niet op een standaardje had de bak zelf gebouwd was te groot geowrden voor standaard.
Citaat van Tom op 29 oktober 2010, 21:24En verzin gelijk ook een naam
;D
Henk, Piet, Frits en Bob
Jan, Piet, Joris en Corneel, hahaha. Voor wie 'm niet begrijpt: google dat.
En verzin gelijk ook een naam
;D
Henk, Piet, Frits en Bob
Jan, Piet, Joris en Corneel, hahaha. Voor wie 'm niet begrijpt: google dat.
Citaat van Tom op 29 oktober 2010, 22:38Zadeltje gekocht voor m'n betrekkelijk nieuwe racer, die ik binnenkort ook nog eens moet showen.
Weten jullie dit nog? Dat is de eerste deal ooit dat ik ben opgelicht. Die foto had hij meegestuurd via de mail. Ik heb 'm nu echt hangen, kijk maar eens hier en vergelijk de foto uit mijn post met de 3e foto op die site. Om 12.30 kan ik mijn geschil opwaarderen naar een claim bij PayPal en ik denk dat ik dat maar eens moet gaan doen, of niet?
Zadeltje gekocht voor m'n betrekkelijk nieuwe racer, die ik binnenkort ook nog eens moet showen.
Weten jullie dit nog? Dat is de eerste deal ooit dat ik ben opgelicht. Die foto had hij meegestuurd via de mail. Ik heb 'm nu echt hangen, kijk maar eens hier en vergelijk de foto uit mijn post met de 3e foto op die site. Om 12.30 kan ik mijn geschil opwaarderen naar een claim bij PayPal en ik denk dat ik dat maar eens moet gaan doen, of niet?
Citaat van Tom op 29 oktober 2010, 22:59Zadel gekocht via Marktplaats, PayPal factuur betaald (buiten MP om, gvd) en niets meer gehoord. Dus ik ben gaan zoeken en daar kwam onder andere het bovenstaande uit. Hij gebruikt dus een foto van Ebay om iets te verkopen wat hij helemaal niet heeft of had.
Zadel gekocht via Marktplaats, PayPal factuur betaald (buiten MP om, gvd) en niets meer gehoord. Dus ik ben gaan zoeken en daar kwam onder andere het bovenstaande uit. Hij gebruikt dus een foto van Ebay om iets te verkopen wat hij helemaal niet heeft of had.
Citaat van Pctje op 30 oktober 2010, 09:23wijs zon aquarium..
- deksel,
- en goed formaat
[A] impy,
Hmm is wel beter ja en wat is de afmeting van een bak ik zoek me al zo lang scheel naar een goeie bak x.x
wijs zon aquarium..
- deksel,
- en goed formaat
[A] impy,
Hmm is wel beter ja en wat is de afmeting van een bak ik zoek me al zo lang scheel naar een goeie bak x.x