Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Marciej123 op 9 oktober 2010, 15:00lekker pcgamer! Al je media bestanden snel bij de hand
lekker pcgamer! Al je media bestanden snel bij de hand
Citaat van Releases op 14 oktober 2010, 12:45Recent nog 2x Blackberry 9000 binnen gehad.
+ Heb uiteraard mijn Blackberry 9700 al een tijdje, ook nog een SE Xperia over ^-^
Maandag krijg ik me Plasma 42'' Inch FullHD 600Hz binnen, nieuwe werkplek foto volgt. :peace:
Recent nog 2x Blackberry 9000 binnen gehad.
+ Heb uiteraard mijn Blackberry 9700 al een tijdje, ook nog een SE Xperia over ^-^
Maandag krijg ik me Plasma 42'' Inch FullHD 600Hz binnen, nieuwe werkplek foto volgt. :peace:
Citaat van Freddytje op 14 oktober 2010, 14:14Recent nog 2x Blackberry 9000 binnen gehad.
600 Hz, dat is een hoop. Daar kan je zeker ook wel 3D mee kijken?
Recent nog 2x Blackberry 9000 binnen gehad.
600 Hz, dat is een hoop. Daar kan je zeker ook wel 3D mee kijken?
Citaat van Pctje op 14 oktober 2010, 15:05als ik mobiel wil moetk em sowieso zelf betalen :geheim:
Achja binnenkort maar es kijken naar nokia ofzo. Wil graag een e71/e72
Ja ik moet m ook zelf betalen, maar mn ouders zeggen dan van: ''ja je belt er toch nooit mee". :s
haha bij mij zeggen ze: "als we jouw rekeningen moeten betalen zijn we gelijk een stuk armer!"Ik bel juist teveel ahaha. Ouders vinden het nooit goed :s
als ik mobiel wil moetk em sowieso zelf betalen :geheim:
Ja ik moet m ook zelf betalen, maar mn ouders zeggen dan van: ''ja je belt er toch nooit mee". :s
haha bij mij zeggen ze: "als we jouw rekeningen moeten betalen zijn we gelijk een stuk armer!"Ik bel juist teveel ahaha. Ouders vinden het nooit goed :s
Citaat van Freddytje op 14 oktober 2010, 15:09als ik mobiel wil moetk em sowieso zelf betalen :geheim:
Haha, idd
En dan zijn wij ouders (stel dat he
) en dan doen we precies t zelfde :duivel:
als ik mobiel wil moetk em sowieso zelf betalen :geheim:
Haha, idd En dan zijn wij ouders (stel dat he
) en dan doen we precies t zelfde :duivel:
Citaat van Releases op 14 oktober 2010, 15:10Met 600 Hz zou je inderdaad 3D kunnen kijken, de tv zelf is niet 3D certified.
Vind 3D totaal niet boeiend. Mijn everwichtsorgaan is stuk waardoor ik gelijk hoofdpijn krijg als ik zo'n brilletje opzet.
Met 600 Hz zou je inderdaad 3D kunnen kijken, de tv zelf is niet 3D certified.
Vind 3D totaal niet boeiend. Mijn everwichtsorgaan is stuk waardoor ik gelijk hoofdpijn krijg als ik zo'n brilletje opzet.
Citaat van Duken op 14 oktober 2010, 18:20mmm klinkt vervelend Releases.
Maar evengoed, het 3d kijken vond ik geweldig in de bioscoop. Maar thuis... neuuu ik zie mezelf niet zitten met een bril en zie de meerwaarde thuis ook niet.
Ik begreep dat eigens eind volgend jaar de 3d tv's uitkomen zonder gebruik van een brilletje.
mmm klinkt vervelend Releases.
Maar evengoed, het 3d kijken vond ik geweldig in de bioscoop. Maar thuis... neuuu ik zie mezelf niet zitten met een bril en zie de meerwaarde thuis ook niet.
Ik begreep dat eigens eind volgend jaar de 3d tv's uitkomen zonder gebruik van een brilletje.
Citaat van Freddytje op 14 oktober 2010, 20:33@Releases,
wow dat klinkt inderdaad knap vervelend..
Maar ik wist eigenlijk niet eens dat 600Hz al bestond
@DukeN
Daar heb ik ook van gehoord. Nu nog maar de 3D programma's afwachten. En dat duurt waarschijnlijk wel even.
Maar als het echt zo'n bioscoop ervaring is dan wil ik t eigenlijk ook wel proberen ^-^
wow dat klinkt inderdaad knap vervelend..
Maar ik wist eigenlijk niet eens dat 600Hz al bestond
Daar heb ik ook van gehoord. Nu nog maar de 3D programma's afwachten. En dat duurt waarschijnlijk wel even.
Maar als het echt zo'n bioscoop ervaring is dan wil ik t eigenlijk ook wel proberen ^-^