do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 311 of 602Volgende

Waarschijnlijk Cult Edition, aangezien dat volgens mij het enige is wat ze bij Shoeby verkopen.

Okee :) Ik ken die winkel namelijk niet :$

Inderdaad, Cult edition Primeum Style. Maar ze hebben daar ook jack en jones hoor. maar zag deze hangen en vond m wel vet dus meepakken! :D

Battlefield Bad Company 2 voor de xbox360,

[verwijderd door de beheerder]

Leuk PCgamer, ik heb hem ook en vind de campaign geweldig. Heb geen ervaring met Multiplayer maar deze schijnt (van een vriend gehoord) heel goed te zijn.  ;)

Het moet zijn blijkt niet schijnt

schijnt is zoo dat je het dacht

maarh et nie zo is

Nice pcgamer... Het is inderdaad een goed spel met mooie graphics. Ik heb m voor de Playstation 3 :)

@ tim vind je dat een nuttige opmerking?... ???

Tis mooi spelletje en ik kan bevestigen dat het ook een harde MP heeft. Veel met Head gespeelt.

Heb et veel gespeeld. Echter nu erg druk met school dus helaas weinig tijd voor.

Maar ga er zeker mee online. Zeker de moeite waard!

En wat zomby zegt kan wel hoor.

[A] tim vind je dat een nuttige opmerking?... ???

Jaa eigenlijk wel want het is veel gemaakte fout

en kan altijd van pas komen toch?

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen of we weer ontopic moeten, want ik heb er nog wel een opmerking over. Tims uitleg klopt namelijk niet. Schijnen is niet dat iets niet zo is, het heeft immers niets te maken met "de schijn ophouden", maar dat je iemand anders' mening meedeelt en je zelf dus geen ervaring hebt. Blijken is vervolgens je eigen mening, net als lijken. Je gebruikt lijken echter als je zelf denkt dat iets zo is, maar je niet zeker bent en blijken als je het wel zeker weet. Dat alles staat hier ook nog eens mooi uitgelegd.

Kortom? Zombymario zegt het helemaal correct.

VorigePage 311 of 602Volgende