Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 17 september 2010, 21:42De Ipod touch is niet zo duur
Al raadt ik je het nieuwste deel (g4) toch niet helemaal aan, dat HD is niet veel mooier dan de andere schermen van de ipod touch. Op de Iphone is dat wel veel scherper.
De Ipod touch is niet zo duur Al raadt ik je het nieuwste deel (g4) toch niet helemaal aan, dat HD is niet veel mooier dan de andere schermen van de ipod touch. Op de Iphone is dat wel veel scherper.
Citaat van William op 18 september 2010, 17:54De 720p is niet echt belangrijk, je merkt qua beeldkwaliteit nauwlijks iets. De camera en het design zouden wel redenen kunnen zijn om juist die te kopen. Ik vind de nieuwe Ipone en Ipod echt juweeltjes.
De 720p is niet echt belangrijk, je merkt qua beeldkwaliteit nauwlijks iets. De camera en het design zouden wel redenen kunnen zijn om juist die te kopen. Ik vind de nieuwe Ipone en Ipod echt juweeltjes.
Citaat van Marciej123 op 21 september 2010, 18:12Chill, Leuk spel? Zelf nooit gedaan
Chill, Leuk spel? Zelf nooit gedaan
Citaat van los-cuentos op 22 september 2010, 16:13Kan eindelijk pctj in elkaar steken, heb laatste stukken net afgehaald
[verwijderd door de beheerder]
Kan eindelijk pctj in elkaar steken, heb laatste stukken net afgehaald
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van Pctje op 27 september 2010, 15:52
*kwijl*
eindelijk tis verslavend maar ow ow wat is et toch weer fijn dat er een f1 spel is
*kwijl*
eindelijk tis verslavend maar ow ow wat is et toch weer fijn dat er een f1 spel is
Citaat van Rikkert. op 27 september 2010, 16:36Leuk hoor!!
Heb ook iets nieuws:
Beetje klein maar kon geen grotere vinden €35 en werkt super van de electropoint.
Leuk hoor!!
Heb ook iets nieuws:
Beetje klein maar kon geen grotere vinden €35 en werkt super van de electropoint.