do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 297 of 602Volgende

Idd fijn ding, werkt lekker. Alleen mijn scherm is al weer naar z'n mallemoer, en de pennetjes verdwijnen als sneeuw voor de zon.

leuk toestel heb em zelf ook :D

kun je ook mee pingen btw ;)http://www.whatsapp.com/nokia

Zal morgen avond is proberen :P , heb je nog zo van die must have app's ?

Ik zal whatsapp dan ook maar weer installeren op me GSM... zo vervelend dat we twee apps hebben die hetzelfde kunnen.

Met whatsapp / pingchat kan je beide naar elkaar gratis berichten sturen maar er is nog niet echt een echte winnaar. Dan maar met beide aan de bak.

Idd fijn ding, werkt lekker. Alleen mijn scherm is al weer naar z'n mallemoer, en de pennetjes verdwijnen als sneeuw voor de zon.

Dat is het voordeel van mijn werk, ik zet er een nieuw scherm op :D

nog meer leuke apps uhm ik heb er zelf niet zo heel veel op staan, nimbuzz vind ik wel een wannahave en hier en nu is wel handig. Point en view is erg leuk meer heb ik niet echt. oh ja blacklist heb ik er ook op staan :)

Eindelijk htc desire binnen

wl8za0.jpg

foto is gemaakt met de htc

ziet er mooi uit

, maar ik zou toch niet meer dan 400 euro willen uit geven voor een mobieltje  :o

ik ook niet :P maar als ik een mobiel van meer dan 400 euro zou krijgen, zou ik geen nee zeggen ofc ^^

ziet er zeker nice uit :P

Bij een abbo is ie gratis(of bijna gratis) bij een 2 jarig abbo van rond de 20 euro per maand, valt mee.. Maar hij is zekers nice!

Net naar de Mediamarkt geweest, ik wilde gewoon wat dvd's inslaan. Heb er 2 gevonden, directors cut van Donnie Darko en Scarface.

1002004000114967.jpg

displaymedia.php?id=11212&sizew=500&cat=3&type=1&page=0

Nog een Android gebruiker ole!!

Donnie Darko ... blijkt een erg goede film te zijn. Ik had hem gedownload en klaar staan... maar toch hebben andere films mijn voorkeur. Het verhaal en het hoesjes doet me niet zo veel.

Iemand die me toch kan overtuigen om de film te bekijken?

VorigePage 297 of 602Volgende