Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Farid. op 6 augustus 2010, 18:12Je kan toch inloggen op je router via 192.168.1.1 ? En dan moet je bij draadloze verbindingen kijken.
Je kan toch inloggen op je router via 192.168.1.1 ? En dan moet je bij draadloze verbindingen kijken.
Citaat van Marciej123 op 6 augustus 2010, 19:04Op de releases marnier ??? :heelboos:
Op de releases marnier ??? :heelboos:
Citaat van William op 6 augustus 2010, 19:14Nope, ik vertelde het aan me ouders dat ik weer zo'n ding ging bestellen op de manier van releases maar dat vonden ze niet goed dus ze hadden de webcam lekker legaal gekocht voor mij
Nope, ik vertelde het aan me ouders dat ik weer zo'n ding ging bestellen op de manier van releases maar dat vonden ze niet goed dus ze hadden de webcam lekker legaal gekocht voor mij
Citaat van Marciej123 op 6 augustus 2010, 19:23das wel nice dan ! O0 O0
das wel nice dan ! O0 O0
Citaat van William op 6 augustus 2010, 21:12
Net geredeemed op Lockerz =D beter iets dan niets, wou eerst de Flip video ultra hd maar die was in 1sec weg, daarna ipod shuffle maar die was ook weg voordat ik klaar was met redeemen, uiteindelijk toch nog itunes 25 dollar.
Net geredeemed op Lockerz =D beter iets dan niets, wou eerst de Flip video ultra hd maar die was in 1sec weg, daarna ipod shuffle maar die was ook weg voordat ik klaar was met redeemen, uiteindelijk toch nog itunes 25 dollar.
Citaat van William op 6 augustus 2010, 21:39Best wel nice, ik las het iets te laat..
Je moet een alerter gebruiken, die gaan af als de redemption begint, ik raad je LRC(live redemption checker) free aan en lockerz share toolbar hier staan de meesten http://talkprizes.com/lockerz_tools/
Best wel nice, ik las het iets te laat..
Je moet een alerter gebruiken, die gaan af als de redemption begint, ik raad je LRC(live redemption checker) free aan en lockerz share toolbar hier staan de meesten http://talkprizes.com/lockerz_tools/
Citaat van C.K7 op 6 augustus 2010, 21:40
iets is beter dan helemaal niets!
heb vandaag allemaal schoolspullen gekocht
iets is beter dan helemaal niets!
heb vandaag allemaal schoolspullen gekocht
Citaat van Pctje op 7 augustus 2010, 13:21Back from turkije!!
😀
Kom je terug staat er een laptop voor je klaar o.O
Uber chill
De asus x52j
500 gb hdd
4gb ram
i3 processor 3ghz (dualcore)
1 gb videokaart atihd
Kan alleen geen plaatje vinden..
Toch wel:
En wat is er met google o.O dat plaatjes systeem werkt ook niet :s
Back from turkije!! 😀