Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van TereZz op 21 juli 2010, 01:49ne ze deden met die "softwarematige fout" gwn die antennestreepjes beter afstellen, het signaal valt nog steeds weg als je die zijkanten aanraakt. Daar geven ze nu gratis hoesjes voor weg, maar vindt dat apple gewoon overal mee weg komt :S
ne ze deden met die "softwarematige fout" gwn die antennestreepjes beter afstellen, het signaal valt nog steeds weg als je die zijkanten aanraakt. Daar geven ze nu gratis hoesjes voor weg, maar vindt dat apple gewoon overal mee weg komt :S
Citaat van William op 21 juli 2010, 08:52Heeft de HTC Legend dit nou ook? Ik had hier verschillende dingen over gehoord maar ik weet het niet zeker, want heb er nog niet echt op gelet. Volgens mij heb ik hier geen last van maar ik weet het niet 100% zeker.
Heeft de HTC Legend dit nou ook? Ik had hier verschillende dingen over gehoord maar ik weet het niet zeker, want heb er nog niet echt op gelet. Volgens mij heb ik hier geen last van maar ik weet het niet 100% zeker.
Citaat van Demo op 21 juli 2010, 10:46Ja ik ben er op van de hoogte met dat antenneprobleem!
Maar feit is dat er maar een zeer kleine hoeveelheid klanten last van heeft
Apple heeft er het volgende over gezegd:
Om duidelijk te maken hoe groot het probleem nu werkelijk is besprak Jobs drie verschillende percentages. Ten eerste het aantal mensen dat met AppleCare heeft gebeld om te klagen over de iPhone 4. Volgens Jobs is dit slechts 0,55% van het aantal kopers. Kijk je naar het aantal mensen dat de iPhone 4 heeft teruggebracht naar de winkel, dan is dat 1,7 procent: veel minder dan de 6 procent teruggebrachte toestellen bij de iPhone 3GS. Bij de Apple Stores ligt het percentage nog iets lager dan bij de AT&T Stores, bleek later tijdens de Q&A-sessie. Wat het aantal afgebroken gesprekken betreft: dat is bij de iPhone 4 inderdaad toegenomen in vergelijking met de iPhone 3GS. Maar uit metingen van AT&T blijkt dat het nauwelijks verschil maakt: het scheelt nog niet één gesprek op de honderd.
]Dus volgens mij zal het allemaal wel loslopen. Ik heb een 1-jarig i300 abo genomen en heb de 16g zwarte iphone 4 erbij voor 320 euro. Betaal 44.95 per maand.
Ik ben benieuwd de 30e!
Ja ik ben er op van de hoogte met dat antenneprobleem!
Maar feit is dat er maar een zeer kleine hoeveelheid klanten last van heeft
Apple heeft er het volgende over gezegd:
Om duidelijk te maken hoe groot het probleem nu werkelijk is besprak Jobs drie verschillende percentages. Ten eerste het aantal mensen dat met AppleCare heeft gebeld om te klagen over de iPhone 4. Volgens Jobs is dit slechts 0,55% van het aantal kopers. Kijk je naar het aantal mensen dat de iPhone 4 heeft teruggebracht naar de winkel, dan is dat 1,7 procent: veel minder dan de 6 procent teruggebrachte toestellen bij de iPhone 3GS. Bij de Apple Stores ligt het percentage nog iets lager dan bij de AT&T Stores, bleek later tijdens de Q&A-sessie. Wat het aantal afgebroken gesprekken betreft: dat is bij de iPhone 4 inderdaad toegenomen in vergelijking met de iPhone 3GS. Maar uit metingen van AT&T blijkt dat het nauwelijks verschil maakt: het scheelt nog niet één gesprek op de honderd.
]Dus volgens mij zal het allemaal wel loslopen. Ik heb een 1-jarig i300 abo genomen en heb de 16g zwarte iphone 4 erbij voor 320 euro. Betaal 44.95 per maand.
Ik ben benieuwd de 30e!
Citaat van Marciej123 op 21 juli 2010, 15:08Mijn vader gaat m dit weekend ook preorderen O0
Persoonlijk vindt ik t design minder mooi dan bijv 3GS..
Mijn vader gaat m dit weekend ook preorderen O0
Citaat van Pctje op 21 juli 2010, 15:11Mijn vader gaat m dit weekend ook preorderen O0
Sluit ik me bij aan. Vind em iets te hoekig.
Mijn vader gaat m dit weekend ook preorderen O0
Sluit ik me bij aan. Vind em iets te hoekig.
Citaat van William op 21 juli 2010, 15:26Ik vind het prachtige telefoontjes, ook G4 vind ik mooier dan de 3GS. Maar ik denk toch dat je tegenwoordig voor die prijs beter een Android kan kopen. Voor de Android komen leukere apps uit en de telefoons zijn stukken goedkoper. Maar natuurlijk blijft Apple de king in design, touch screen en gebruiksvriendelijkheid.
Ik vind het prachtige telefoontjes, ook G4 vind ik mooier dan de 3GS. Maar ik denk toch dat je tegenwoordig voor die prijs beter een Android kan kopen. Voor de Android komen leukere apps uit en de telefoons zijn stukken goedkoper. Maar natuurlijk blijft Apple de king in design, touch screen en gebruiksvriendelijkheid.
Citaat van stefjuh op 21 juli 2010, 18:05Ik heb een aantal filmpjes op youtube gezien met de "deathgrip" en je moet hem er echt voor gaan vast houden wil je hem helemaal op 'no service' krijgen. Ik denk dat het allemaal wel mee valt en het gewoon is opgeblazen door de media over 19 nachtjes ben ik jarig en de iphone 4 is het eerste op mijn verlanglijstje.
gr Stef
Ik heb een aantal filmpjes op youtube gezien met de "deathgrip" en je moet hem er echt voor gaan vast houden wil je hem helemaal op 'no service' krijgen. Ik denk dat het allemaal wel mee valt en het gewoon is opgeblazen door de media over 19 nachtjes ben ik jarig en de iphone 4 is het eerste op mijn verlanglijstje.
gr Stef
Citaat van Demo op 21 juli 2010, 20:19Ik heb een aantal filmpjes op youtube gezien met de "deathgrip" en je moet hem er echt voor gaan vast houden wil je hem helemaal op 'no service' krijgen. Ik denk dat het allemaal wel mee valt en het gewoon is opgeblazen door de media over 19 nachtjes ben ik jarig en de iphone 4 is het eerste op mijn verlanglijstje.
gr Stef
Beste Stef, je had het niet beter kunnen zeggen!
Ãmen!
Ik heb een aantal filmpjes op youtube gezien met de "deathgrip" en je moet hem er echt voor gaan vast houden wil je hem helemaal op 'no service' krijgen. Ik denk dat het allemaal wel mee valt en het gewoon is opgeblazen door de media over 19 nachtjes ben ik jarig en de iphone 4 is het eerste op mijn verlanglijstje.
gr Stef
Beste Stef, je had het niet beter kunnen zeggen!
Ãmen!
Citaat van DukeNPDA op 21 juli 2010, 20:28Daar ben ik het ook wel mee eens. Je signaal zal zwakker worden maar de kans lijkt mij nihiel dat je signaal uitvalt of wegvalt.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Daar ben ik het ook wel mee eens. Je signaal zal zwakker worden maar de kans lijkt mij nihiel dat je signaal uitvalt of wegvalt.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk