Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Wous op 4 juli 2010, 21:19Ik krijg deze nieuwe laptop!! (Nog heeeeeeeel eventjes wachten, maar ik wilde hem wel even showen!
)
Dell Inspiron 15 R
Specs:
Colour: Mat-Zwart
Base
Intel® Core™ i5-450M (2.4Ghz, 4 Threads, turbo boost up to 2.66 GHz, 3M cache)
Besturingssysteem
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
LCD
15.6" High Definition (1366x768) WLED
Grafische kaart
1 GB ATI Mobility Radeon HD 5470
Geheugen
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
Harde schijf
320 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische stations
Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven)
En Inclusief 15 maanden gratis McAfee !!
Wat is de prijs?
Ik krijg deze nieuwe laptop!! (Nog heeeeeeeel eventjes wachten, maar ik wilde hem wel even showen!
)
Dell Inspiron 15 R
Specs:
Colour: Mat-Zwart
Base
Intel® Core™ i5-450M (2.4Ghz, 4 Threads, turbo boost up to 2.66 GHz, 3M cache)
Besturingssysteem
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
LCD
15.6" High Definition (1366x768) WLED
Grafische kaart
1 GB ATI Mobility Radeon HD 5470
Geheugen
4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
Harde schijf
320 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische stations
Dvd+/-rw-station (cd & dvd lezen/schrijven)
En Inclusief 15 maanden gratis McAfee !!
Wat is de prijs?
Citaat van Demo op 4 juli 2010, 22:04besteld bij dell.nl met extra muis en laptoptas en nog wat dingetjes, ietsie meer dan 800 euro!
Nieuwschierig? ;D
besteld bij dell.nl met extra muis en laptoptas en nog wat dingetjes, ietsie meer dan 800 euro!
Nieuwschierig? ;D
Citaat van William op 4 juli 2010, 23:16Nice! Wil eigenlijk ook wel een nieuwe laptop, bij mij valt internet om het kwartier uit
Maar ik heb ook wat nieuws. The secret of monkey Island voor de Ipod. Heb deze vroegah veel gespeeld op de windows 98
Was €5,99, best wel duur dus.
Nice! Wil eigenlijk ook wel een nieuwe laptop, bij mij valt internet om het kwartier uit
Maar ik heb ook wat nieuws. The secret of monkey Island voor de Ipod. Heb deze vroegah veel gespeeld op de windows 98 Was €5,99, best wel duur dus.
Citaat van Freddytje op 5 juli 2010, 16:09@ robin
Haha, je moeder weet wel wat ik leuk vind
Gekocht bij 1 winkel of meerder? Zo ja noem m even als je wilt
@ robin
Haha, je moeder weet wel wat ik leuk vind
Gekocht bij 1 winkel of meerder? Zo ja noem m even als je wilt
Citaat van Robin op 5 juli 2010, 16:29Verschillende winkels:
- Score: drie shirtjes links + die zwarte in het midden (Chasin, Chasin, Chasin en de zwarte G-star). Ook de zwembroek (links boven in zwart Chasin) en de lange broek (rechts onder schoenen, G-star) komen hier vandaan.
- Chasin Winkel: rechts onderin wit V-hals shirtje met knoopjes (ook Chasin)
- Pro: cruyfjes en nike's
- Sting: twee korte broeken links boven in (wit en geblokt)
- Invito: havanna slippers
- Jack and Jones: grijs V-hals vestje links onder m'n nikes. Beetje chique-sportief voor uitgaan
Verschillende winkels:
- Score: drie shirtjes links + die zwarte in het midden (Chasin, Chasin, Chasin en de zwarte G-star). Ook de zwembroek (links boven in zwart Chasin) en de lange broek (rechts onder schoenen, G-star) komen hier vandaan.
- Chasin Winkel: rechts onderin wit V-hals shirtje met knoopjes (ook Chasin)
- Pro: cruyfjes en nike's
- Sting: twee korte broeken links boven in (wit en geblokt)
- Invito: havanna slippers
- Jack and Jones: grijs V-hals vestje links onder m'n nikes. Beetje chique-sportief voor uitgaan
Citaat van William op 5 juli 2010, 17:19Jij gaat echt precies naar dezelfde winkels als mij. Ik ga vooral naar de J&J, daar heb je er 4 van in Eindhoven met elk een apart assortiment. Ook kijk ik wel eens in de Men@Work. In Tilburg heb je een heel grote Sting, daar heb je ook vette shit hangen.
Jij gaat echt precies naar dezelfde winkels als mij. Ik ga vooral naar de J&J, daar heb je er 4 van in Eindhoven met elk een apart assortiment. Ook kijk ik wel eens in de Men@Work. In Tilburg heb je een heel grote Sting, daar heb je ook vette shit hangen.
Citaat van Robin op 5 juli 2010, 18:19Jij gaat echt precies naar dezelfde winkels als mij. Ik ga vooral naar de J&J, daar heb je er 4 van in Eindhoven met elk een apart assortiment. Ook kijk ik wel eens in de Men[A]Work. In Tilburg heb je een heel grote Sting, daar heb je ook vette shit hangen.
Ja idd, zijn gewoon dik relaxe winkels. Close-upje van m'n schoenen, vind vooral de Cruyfjes heel dik (links):
Jij gaat echt precies naar dezelfde winkels als mij. Ik ga vooral naar de J&J, daar heb je er 4 van in Eindhoven met elk een apart assortiment. Ook kijk ik wel eens in de Men[A]Work. In Tilburg heb je een heel grote Sting, daar heb je ook vette shit hangen.
Ja idd, zijn gewoon dik relaxe winkels. Close-upje van m'n schoenen, vind vooral de Cruyfjes heel dik (links):