Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 12 juni 2010, 11:57Klopt, heb zelf een Nano. het is duur, maar het is ook goed spul van apple. De I'touch is natuurlijk heel mooi!
Klopt, heb zelf een Nano. het is duur, maar het is ook goed spul van apple. De I'touch is natuurlijk heel mooi!
Citaat van William op 12 juni 2010, 12:39Klopt, heb zelf een Nano. het is duur, maar het is ook goed spul van apple. De I'touch is natuurlijk heel mooi!
Ja, de Iphone is nog mooier
Maar ook weer duurder...
Heb trouwens nog iets nieuws: een 120mm fan van Nexus voor aan de achterkant van de kast... Beter voor in de zomer.
Want mijn PC wordt dan altijd heel warm.
Klopt, heb zelf een Nano. het is duur, maar het is ook goed spul van apple. De I'touch is natuurlijk heel mooi!
Ja, de Iphone is nog mooier Maar ook weer duurder...
Heb trouwens nog iets nieuws: een 120mm fan van Nexus voor aan de achterkant van de kast... Beter voor in de zomer. Want mijn PC wordt dan altijd heel warm.
Citaat van Freddytje op 12 juni 2010, 12:44Ja, de Iphone is nog mooier
Maar ook weer duurder...
Heb trouwens nog iets nieuws: een 120mm fan van Nexus voor aan de achterkant van de kast... Beter voor in de zomer.
Door het warme weer of door het vele gamen?
Ja, de Iphone is nog mooier
Maar ook weer duurder...
Door het warme weer of door het vele gamen?
Citaat van William op 12 juni 2010, 14:42Nee, maar in de zomer is het hier bloedheet en wordt de kast dus warm. Vind ik erg belangrijk.
Nee, maar in de zomer is het hier bloedheet en wordt de kast dus warm. Vind ik erg belangrijk.
Citaat van Rikkert. op 12 juni 2010, 15:35Iphone is inderdaad mooi maar ook weer een stuk duurder en zo veel geld heb ik nou ook weer niet
Iphone is inderdaad mooi maar ook weer een stuk duurder en zo veel geld heb ik nou ook weer niet
Citaat van William op 13 juni 2010, 12:57Haha daarom:P
Heb gister weer inkopen gedaan: 3 niewe shirts en 1 lange en 1 korte broek bij de Jack and Jones.
Haha daarom:P
Heb gister weer inkopen gedaan: 3 niewe shirts en 1 lange en 1 korte broek bij de Jack and Jones.
Citaat van Rikkert. op 13 juni 2010, 13:44Mooi.
Heb weer wat.
Honkbal spullen.
Honkbal schoenen en een honkbal helm.
[verwijderd door de beheerder]
Mooi.
Heb weer wat.
Honkbal spullen.
Honkbal schoenen en een honkbal helm.
[verwijderd door de beheerder]