Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Zombymario op 28 mei 2010, 12:50Niet echt een grote aankoop maar vind het zelf wel een mooi dingetje:
Niet echt een grote aankoop maar vind het zelf wel een mooi dingetje:
Citaat van William op 28 mei 2010, 13:28Niet echt een grote aankoop maar vind het zelf wel een mooi dingetje:
Best nice, 8gb en High Capacity.
Waar gekocht? En voor hoeveel?
Gr. headsh0t
Gr. headsh0t
Citaat van William op 30 mei 2010, 08:43Red Dead Redemption voor de PS3? Hardwaremania houdt volgens mij niet erg van deeplinking..
Maar Red Dead is wel episch volgens mij, ik heb alleen niet zoveel geld..
Red Dead Redemption voor de PS3? Hardwaremania houdt volgens mij niet erg van deeplinking.. Maar Red Dead is wel episch volgens mij, ik heb alleen niet zoveel geld..
Citaat van William op 31 mei 2010, 15:17Het is inderdaad red dead redemption
ik vind 50 euro goedkoop, en ik heb een broer die ook meebetaald :cool2:
Het is inderdaad red dead redemption
ik vind 50 euro goedkoop, en ik heb een broer die ook meebetaald :cool2:
Citaat van Duken op 31 mei 2010, 18:1850 euro is inderdaad een goed prijs voor zo een game. En zeker als je hem kan kopen met je broer. Gisteren was ik die multiplayer trailer aan het bekijken maar die game ziet er echt wel goed uit. Multiplayer lijkt me ook een mooie ervaring!
50 euro is inderdaad een goed prijs voor zo een game. En zeker als je hem kan kopen met je broer. Gisteren was ik die multiplayer trailer aan het bekijken maar die game ziet er echt wel goed uit. Multiplayer lijkt me ook een mooie ervaring!
Citaat van Robin op 1 juni 2010, 15:28Red Dead Redemption is idd heel erg wreed. Ben nu met splintercell conviction bezig, is ook echt rete vet. Vraag voor m'n verjaardag RDR denk ik.
Red Dead Redemption is idd heel erg wreed. Ben nu met splintercell conviction bezig, is ook echt rete vet. Vraag voor m'n verjaardag RDR denk ik.
Citaat van Zombymario op 1 juni 2010, 17:09Niet echt een grote aankoop maar vind het zelf wel een mooi dingetje:
Gr. headsh0t
Gr. headsh0t