Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 24 mei 2010, 18:27Dat kastje heb ik ook gehad van ziggo. Ik vind hem niet zo lekker. Aangezien je bij het openen van de TV-Gids de TV en het geluid weg valt. Me oudeheer heeft er ook 1 (van samsung) en die kan de Gids openen en in een klein beeldje behoud hij dus beeld en geluid.
Dat is ook het enige - punt trouwens
Dat kastje heb ik ook gehad van ziggo. Ik vind hem niet zo lekker. Aangezien je bij het openen van de TV-Gids de TV en het geluid weg valt. Me oudeheer heeft er ook 1 (van samsung) en die kan de Gids openen en in een klein beeldje behoud hij dus beeld en geluid.
Dat is ook het enige - punt trouwens
Citaat van Wous op 25 mei 2010, 20:51Wij hebbe dat kastje ook, maar is altijd vervelend zit je weer met 2 afstandsbedieningen.. :s Eentje van de tv voor het geluid en 1tje van dat apparaat voor de zenders. :s
Maar voorderest @ duken dat klopt wel ja als je even in de gids zit ben je gelijk helemaal alles kwijt qua beeld en geluid. Maar het beeld is wel beter, en daar gaat het natuurlijk om he
, jammer dat we geen HD hebben :angel:
Wij hebbe dat kastje ook, maar is altijd vervelend zit je weer met 2 afstandsbedieningen.. :s Eentje van de tv voor het geluid en 1tje van dat apparaat voor de zenders. :s
Maar voorderest @ duken dat klopt wel ja als je even in de gids zit ben je gelijk helemaal alles kwijt qua beeld en geluid. Maar het beeld is wel beter, en daar gaat het natuurlijk om he , jammer dat we geen HD hebben :angel:
Citaat van Pctje op 26 mei 2010, 20:17PS3.
Ik heb em bij Media markt gehaald.
Ik had geluk rest was 14,99
maar das alsnog cheap ass.
Maar ik heb de niet platinum versie.
Vindk nog mooier ook ;p
PS3.
Ik heb em bij Media markt gehaald.
Ik had geluk rest was 14,99
maar das alsnog cheap ass.
Maar ik heb de niet platinum versie.
Vindk nog mooier ook ;p
Citaat van Sander op 26 mei 2010, 21:17Mooizo!
Ik ben er erg blij mee met dit besturingssysteem, je eerste win 7 installatie?
Nee, ik heb al Windows 7 32-bit op een andere PC.
En hetzelfde op mijn laptop.
Mijn eigen PC: Legaal
Mijn vader/mijn PC: Legaal
Laptop: Niet legaal.
Maar voor mijn laptop ga ik geen legale Windows 7 kopen.
Mooizo!
Ik ben er erg blij mee met dit besturingssysteem, je eerste win 7 installatie?
Nee, ik heb al Windows 7 32-bit op een andere PC.
En hetzelfde op mijn laptop.
Mijn eigen PC: Legaal
Mijn vader/mijn PC: Legaal
Laptop: Niet legaal.
Maar voor mijn laptop ga ik geen legale Windows 7 kopen.