Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Duken op 19 mei 2010, 20:37Jaa!! Die Desire moet ik hebben!
Kijk mijn geweldige status! Nog een jaartje of 2 en hij is misschien weer op voorraad....
Datum: Status:
20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
20-04-2010 Voorraad controle
20-04-2010 Bestelling geplaatstMaar werkt dus goed JFK?
Jaa!! Die Desire moet ik hebben!
Kijk mijn geweldige status! Nog een jaartje of 2 en hij is misschien weer op voorraad....
Datum: Status:
20-04-2010 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
20-04-2010 Voorraad controle
20-04-2010 Bestelling geplaatst
Maar werkt dus goed JFK?
Citaat van Erwin. op 19 mei 2010, 20:40en dat te bedenken dat wij em uit voorraad kunnen leveren
Alleen zijn wij iets duurder dan de normale webwinkel.
en dat te bedenken dat wij em uit voorraad kunnen leveren
Alleen zijn wij iets duurder dan de normale webwinkel.
Citaat van Duken op 19 mei 2010, 20:52Niet waar?! Ik dacht dat hij zo een beetje overal was uitverkocht en dat "iedereen" wacht op de grote orders. Jullie hebben hem gewoon liggen? Dan breekt mijn klomp. Ik zal morgen wel weer bellen met die snotneuzen van een GSMeasy.
Niet waar?! Ik dacht dat hij zo een beetje overal was uitverkocht en dat "iedereen" wacht op de grote orders. Jullie hebben hem gewoon liggen? Dan breekt mijn klomp. Ik zal morgen wel weer bellen met die snotneuzen van een GSMeasy.
Citaat van Tom op 19 mei 2010, 20:54Twee van deze jongens overgenomen van iemand @ DPZ voor 15 euro.
Ben er blij mee, want Class 6 geeft me iets meer speelruimte tijdens hardloopwedstrijden. Ik heb vaak last van blown-out luchten, dus alleen al in .RAW kunnen schieten op dezelfde snelheid waarmee ik nu .JPEG op mijn Ultra II kaartjes wegschrijf geeft al voordeel.
Twee van deze jongens overgenomen van iemand @ DPZ voor 15 euro.
Ben er blij mee, want Class 6 geeft me iets meer speelruimte tijdens hardloopwedstrijden. Ik heb vaak last van blown-out luchten, dus alleen al in .RAW kunnen schieten op dezelfde snelheid waarmee ik nu .JPEG op mijn Ultra II kaartjes wegschrijf geeft al voordeel.
Citaat van Pctje op 20 mei 2010, 06:17[a] impy: Als ik het goed heb heeft de camera van tom 12.9 Megapixels.
Raw zal dus per foto ~13mb zijn.
2000 : 13 = +/-153 fotos op 1 kaartje
[a] tom: Fijne kaartjes O0
Gebruik ze zelf ook. Schrijven prima weg
[a] impy: Als ik het goed heb heeft de camera van tom 12.9 Megapixels.
Raw zal dus per foto ~13mb zijn.
2000 : 13 = +/-153 fotos op 1 kaartje
[a] tom: Fijne kaartjes O0
Gebruik ze zelf ook. Schrijven prima weg
Citaat van Tom op 20 mei 2010, 12:21De D90 heeft 12 MP, maar de grootte van de RAW files klopt wel ongeveer.
153 foto's is iig zat bij één hardloopwedstrijd. En mocht dat niet zo zijn, ik heb die tweede dan altijd bij me!
De D90 heeft 12 MP, maar de grootte van de RAW files klopt wel ongeveer. 153 foto's is iig zat bij één hardloopwedstrijd. En mocht dat niet zo zijn, ik heb die tweede dan altijd bij me!