do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 240 of 602Volgende

ja ik kan dat ding nooit stil houde man:P

Een Tokina 11-16 f/2.8, recht uit België. :) Die dingen zijn heel moeilijk tweedehands te vinden, dus ik ben erg blij dat 't gelukt is. Mint condish, dus da's ook een pluspuntje. Direct een fotootje genomen en ik ben erg blij met 't resultaat. De compositie had heel anders gekund, maar het ging even om een voorbeeld.

[verwijderd door de beheerder]

Ha! die  heb ik ook! :D

Heb ik deze mee geschoten..

Echt een toplens.

[verwijderd door de beheerder]

Wow, als ik die foto's zie geloof ik ook dat het een toplens is. Netjes O0

Over opzegbrieven gesproken:

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw

"Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.

De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.

Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.

Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.

Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na

01-01-2006 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer BSN genoemd ) 123.45.678

Met Vriendelijke Groet...

Misschien niet z'n grote aankoop maar ik ben er blij genoeg mee:

5026555249843.jpg

Krijg hem volgende week binnen. Koste maar €21,75. In de winkel is die €30. Ben ik dus ongeveer €9 goedkoper uit!

20090810030901Modern_Warfare_2_cover.PNG

Modern warfare 2 voor PC

Gekregen na mijn stage bij een computerwinkel :D

(Verdomme, krijg het plaatje niet kleiner...)

Das mooi mee genomen headsh0t! Ik mag volgend jaar stage doen :P

Waar wil je stage lopen dan? :P

Ook een pc winkel bij ons in de stad 8)

VorigePage 240 of 602Volgende