Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Zombymario op 11 maart 2010, 15:38
Eergisteren deze besteld bij bol.com en gisteren binnen gekregen. Plus een extra controller plus BFBC2 erbij voor €300
Eergisteren deze besteld bij bol.com en gisteren binnen gekregen. Plus een extra controller plus BFBC2 erbij voor €300
Citaat van Marciej123 op 11 maart 2010, 21:12Mooi setje!
Mooi setje!
Citaat van Tom op 11 maart 2010, 21:31Kata 3N1-22:
Voor m'n verjaardag volgende week.
Sling en rugzak in één en ook nog eens met netbookcompartiment voor netbooks tot 11,6". Die komt er binnenkort ook nog: de Acer 1810TZ.
Kata 3N1-22:
Voor m'n verjaardag volgende week. Sling en rugzak in één en ook nog eens met netbookcompartiment voor netbooks tot 11,6". Die komt er binnenkort ook nog: de Acer 1810TZ.
Citaat van Marciej123 op 11 maart 2010, 23:01Ziet er erg functioneel uit tom! O0
Ziet er erg functioneel uit tom! O0
Citaat van Zombymario op 12 maart 2010, 07:41Tom kan gaan survivallen kan ik zo zien
Tom kan gaan survivallen kan ik zo zien
Citaat van Duken op 12 maart 2010, 08:08Damn Tom, me vriendin zou helemaal verliefd worden op die Tas. Die houd van vakjes en ritjes en plekjes. En volgens mij bestaat deze tas alleen maar uit vakjes!
Damn Tom, me vriendin zou helemaal verliefd worden op die Tas. Die houd van vakjes en ritjes en plekjes. En volgens mij bestaat deze tas alleen maar uit vakjes!
Citaat van William op 12 maart 2010, 13:10Damn Tom, me vriendin zou helemaal verliefd worden op die Tas. Die houd van vakjes en ritjes en plekjes. En volgens mij bestaat deze tas alleen maar uit vakjes!
Ze is niet de enigste hoor!
Mooi Tom
Damn Tom, me vriendin zou helemaal verliefd worden op die Tas. Die houd van vakjes en ritjes en plekjes. En volgens mij bestaat deze tas alleen maar uit vakjes!
Ze is niet de enigste hoor!
Mooi Tom