Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 19 februari 2010, 16:26Ontopic graag, Robin heeft dat topic al lang gesloten en het lijkt me vrij duidelijk nu.
Ontopic graag, Robin heeft dat topic al lang gesloten en het lijkt me vrij duidelijk nu.
Citaat van Duken op 22 februari 2010, 07:32Lekker Bart. Zelf ben ik ook een Starbucks coffee fan. Gewoon heerlijke zoete koffie met een zalige smaak! In newyork leefde ik zo een beetje op starbucks. Ik heb nooit een beker gekocht en mis het eigenlijk wel. Die maten zijn namelijk top, jouw beter is ook 600ml. Zo hoort het ook!!
Lekker Bart. Zelf ben ik ook een Starbucks coffee fan. Gewoon heerlijke zoete koffie met een zalige smaak! In newyork leefde ik zo een beetje op starbucks. Ik heb nooit een beker gekocht en mis het eigenlijk wel. Die maten zijn namelijk top, jouw beter is ook 600ml. Zo hoort het ook!!
Citaat van William op 22 februari 2010, 08:58Het is ook echt zalig! Machiatto Caramel.... zalig!!!
Alleen jammer dat het zoo duur is; bijna 5 euro voor een grote caramel (591 ml)
Het is ook echt zalig! Machiatto Caramel.... zalig!!!
Alleen jammer dat het zoo duur is; bijna 5 euro voor een grote caramel (591 ml)
Citaat van Marciej123 op 24 februari 2010, 23:27Ff gekocht kan ik alvast inspelen voor BF: Bad company 2
toevallig vandaag gespeelt. blijft een vet spel!
Ff gekocht kan ik alvast inspelen voor BF: Bad company 2
toevallig vandaag gespeelt. blijft een vet spel!
Citaat van Marciej123 op 25 februari 2010, 23:42Super vet!
Waar heb je die gekocht!,
Super vet!
Waar heb je die gekocht!,