do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 216 of 602Volgende

Nee, liever niet. Da's net zoiets als een huisartsassistente zoiets zou doen. Ik ben nog lang geen arts en al kan ik dagelijkse dingen wel oplossen, betekent niet dat ik dat zomaar mag doen. Daarnaast, achter de pc is het moeilijk om iemand te zien, nietwaar? ;) Maar thanks, je ziet vanzelf wanneer ik wel doktertje mag spelen. :)

Nee, liever niet. Da's net zoiets als een huisartsassistente zoiets zou doen. Ik ben nog lang geen arts en al kan ik dagelijkse dingen wel oplossen, betekent niet dat ik dat zomaar mag doen. Daarnaast, achter de pc is het moeilijk om iemand te zien, nietwaar? ;) Maar thanks, je ziet vanzelf wanneer ik wel doktertje mag spelen. :)

Mss kun je eens naar Cancan kijken, hij was niet lekker en de weg kwijt zei hij :P

Of komt dat dan toch door de carnaval cancan?

Ik heb een ontzettende rugpijn.

Mss kun je eens naar Cancan kijken, hij was niet lekker en de weg kwijt zei hij :P

Of komt dat dan toch door de carnaval cancan?

Ik was letterlijk de weg kwijt, ik was met vrienden naar een feest in Hilvarenbeek ergens. Maar ik ken daar de weg niet dus kon ik het bushokje niet vinden. En de laatste bus ging om kwart voor 8. Ik heb toen een uur rondgedwaald en heb uiteindelijk m'n ouders gebeld of ze me wilden op komen halen.

Ik zie het al voor me :) .

Pa... ma... ik eeuuu loop ergens bij een bus hokje. Kom me halen :slaap:

Ik had geen idee waar ik liep, ergens in een nieuwbouwwijk. Maar gelukkig hadden ze tom bij.

Ik had geen idee waar ik liep, ergens in een nieuwbouwwijk. Maar gelukkig hadden ze tom bij.

Dus jij bent altijd trackbaar? Heb je dan een GPS ontvanger in je lichaam waarmee je altijd bent op te sporen als je zelf de weg kwijt bent?

Dus pa en ma: TomTom Navigeer naar: Cancan

tomtom: cancan...... gevonden

tomtom: afstand 200 meter

tomtom: te zien aan huidige locatie "berm" is CanCan weer de weg kwijt.

pa en ma: *muting tomtom*

pa en ma: starten de auto

pa en pa: rijden 200 meter en cancan is gevonden ;)

Hehe zo zie ik het dan voor me O0

Haha, Leuk verzonnen DukeN ;D

Even op de straatnaambordjes kijken kan ook :P Maar een cancantracker is ook een goeie.

De cancan tracker xDDDDDDDDDD

Maar nu ff ontopic

I bought this:

BIC_pen.jpg

I had to show it. Mijn pennen waren op en deze zijn gewoon IK MOET HET SHOWEN.

VorigePage 216 of 602Volgende