Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 9 februari 2010, 20:54Als je weet waar je 't over hebt kun je slim hardware kopen. Tweedehands videokaarten zijn meestal niet zo duur, je loopt dan alleen één generatietje achter. Ik denk dat ik voor 300 euro per jaar mijn pc volledig up-to-date zou kunnen houden, zonder verkoop van componenten. Met verkoop komt er misschien 150 tot 200 euro weer terug in m'n zak. Hoe? Simpel:
De kast blijft staan, de voeding is goed, optische drives en de harde schijf blijven ook behouden. Het enige wat dan af en toe aan vervanging toe is is het moederbord (één goed i7 mobo en daar ben je ook vanaf), het geheugen (idem, dan voor DDR3), een CPU (kan ook lang mee) en de videokaart (enige echt frequente kostenpost).
Als je weet waar je 't over hebt kun je slim hardware kopen. Tweedehands videokaarten zijn meestal niet zo duur, je loopt dan alleen één generatietje achter. Ik denk dat ik voor 300 euro per jaar mijn pc volledig up-to-date zou kunnen houden, zonder verkoop van componenten. Met verkoop komt er misschien 150 tot 200 euro weer terug in m'n zak. Hoe? Simpel:
De kast blijft staan, de voeding is goed, optische drives en de harde schijf blijven ook behouden. Het enige wat dan af en toe aan vervanging toe is is het moederbord (één goed i7 mobo en daar ben je ook vanaf), het geheugen (idem, dan voor DDR3), een CPU (kan ook lang mee) en de videokaart (enige echt frequente kostenpost).
Citaat van Duken op 10 februari 2010, 07:36Ooo zie ik weer iemand met Forza 3. Ik wil deze game ook erg graag spelen maar ben helaas niet in bezit van een 360. Ach, ja je kan ook niet alles hebben.
Ooo zie ik weer iemand met Forza 3. Ik wil deze game ook erg graag spelen maar ben helaas niet in bezit van een 360. Ach, ja je kan ook niet alles hebben.
Citaat van Robin op 10 februari 2010, 13:59Als je weet waar je 't over hebt kun je slim hardware kopen. Tweedehands videokaarten zijn meestal niet zo duur, je loopt dan alleen één generatietje achter. Ik denk dat ik voor 300 euro per jaar mijn pc volledig up-to-date zou kunnen houden, zonder verkoop van componenten. Met verkoop komt er misschien 150 tot 200 euro weer terug in m'n zak. Hoe? Simpel:
Je hebt voor die 100-150 euro al een nieuwe xbox, er van uitgaande dat zo'n ding 5 jaar mee gaat is dat in mijn ogen toch iets voordeliger.
Als je weet waar je 't over hebt kun je slim hardware kopen. Tweedehands videokaarten zijn meestal niet zo duur, je loopt dan alleen één generatietje achter. Ik denk dat ik voor 300 euro per jaar mijn pc volledig up-to-date zou kunnen houden, zonder verkoop van componenten. Met verkoop komt er misschien 150 tot 200 euro weer terug in m'n zak. Hoe? Simpel:
Je hebt voor die 100-150 euro al een nieuwe xbox, er van uitgaande dat zo'n ding 5 jaar mee gaat is dat in mijn ogen toch iets voordeliger.
Citaat van William op 10 februari 2010, 16:455 jaar :
3 dacht ik, playstation 3 iets langer. En pc gamen is veel mooier dan Xbox, maar Xbox is wat relaxer met controller en lekker op de bank enzo.
5 jaar : 3 dacht ik, playstation 3 iets langer. En pc gamen is veel mooier dan Xbox, maar Xbox is wat relaxer met controller en lekker op de bank enzo.
Citaat van William op 10 februari 2010, 16:475 jaar :
3 dacht ik, playstation 3 iets langer. En pc gamen is veel mooier dan Xbox, maar Xbox is wat relaxer met controller en lekker op de bank enzo.
Perfect gezegt !
Aan pc word ik altijd zo zenuwachtig.
Xbox is gewoon lekker lekker chill :
5 jaar :
Perfect gezegt !
Aan pc word ik altijd zo zenuwachtig.
Xbox is gewoon lekker lekker chill :
Citaat van Heisenberg op 10 februari 2010, 20:22De Xbox 360 bestaat nu al 5 jaar, en er zijn nog geen echte plannen voor een hele nieuwe versie. Wel komt er project Natal maar dat is geen nieuwe xbox. Dus 5 jaar moet meestal wel lukken.
De Xbox 360 bestaat nu al 5 jaar, en er zijn nog geen echte plannen voor een hele nieuwe versie. Wel komt er project Natal maar dat is geen nieuwe xbox. Dus 5 jaar moet meestal wel lukken.
Citaat van Tom op 10 februari 2010, 20:25Je hebt voor die 100-150 euro al een nieuwe xbox, er van uitgaande dat zo'n ding 5 jaar mee gaat is dat in mijn ogen toch iets voordeliger.
Op een pc kun je meer en ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik download vrijwel altijd.
Dat scheelt ook behoorlijk in de kosten.
Op een pc kun je meer en ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik download vrijwel altijd. Dat scheelt ook behoorlijk in de kosten.
Citaat van Tim. op 10 februari 2010, 20:475 jaar :
Hij gaat zeker wel 5 jaar mee ik heb mijn xbox 360 (eerste generatie) toen hij in nederland kwam meteen gekocht voor toen de arcade (dus met controller met draad en 2 arcadegames (gedeleteed trouwens)) voor 350 euro gekocht en gebruik hem nu nog steeds (heb wel rrod gehad reparatie kostte 35 euro want hij viel buiten de garantie)
Tim.
5 jaar :
Hij gaat zeker wel 5 jaar mee ik heb mijn xbox 360 (eerste generatie) toen hij in nederland kwam meteen gekocht voor toen de arcade (dus met controller met draad en 2 arcadegames (gedeleteed trouwens)) voor 350 euro gekocht en gebruik hem nu nog steeds (heb wel rrod gehad reparatie kostte 35 euro want hij viel buiten de garantie)
Tim.
Citaat van Duken op 11 februari 2010, 08:12Ik ben ook een PC gamer, maar ook omdat ik dit lekkerder vind als op de bank gamen. Maar niks gaat boven een potje Pes/fifa/mariokart op de console met een paar vrienden en bier.
Een spel zoals BFBC2 en Maffia 2 wil ik ook op de PC gaan spelen. Lekker met de muis en toetsenbord en een CM of 30 van me scherm verwijderd
Ik ben ook een PC gamer, maar ook omdat ik dit lekkerder vind als op de bank gamen. Maar niks gaat boven een potje Pes/fifa/mariokart op de console met een paar vrienden en bier.
Een spel zoals BFBC2 en Maffia 2 wil ik ook op de PC gaan spelen. Lekker met de muis en toetsenbord en een CM of 30 van me scherm verwijderd