Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 13 januari 2007, 22:46Dat is echt een kickegame Robin!
Ik ook wat nieuws:
Logitech® Cordless Desktop® MX™ 3000 Laser O0
Die heb ik ook, ik vind het ook een echte aanrader!! O0
Deze heb ik ook echt een ideaal ding hoor tikt inderdaad heel lekker..
yvon
Dat is echt een kickegame Robin!
Ik ook wat nieuws:
Logitech® Cordless Desktop® MX™ 3000 Laser O0
Die heb ik ook, ik vind het ook een echte aanrader!! O0
Deze heb ik ook echt een ideaal ding hoor tikt inderdaad heel lekker..
yvon
Citaat van William op 15 januari 2007, 17:05oh ja hij is uit stond al op ftd maar ga nog wachten zit zeker nu propvol bij de begin plaatsen
oh ja hij is uit stond al op ftd maar ga nog wachten zit zeker nu propvol bij de begin plaatsen
Citaat van William op 16 januari 2007, 13:34mijn laatste nieuwste aankoop was een paard voor mijn dochter ...(is wel al een tijdje geleden)is dat erg ??? of telt dat nog mee ??
is een lief dier
mijn laatste nieuwste aankoop was een paard voor mijn dochter ...(is wel al een tijdje geleden)is dat erg ??? of telt dat nog mee ??
is een lief dier
Citaat van Eagles op 16 januari 2007, 14:10aangezien paarden niet echt goedkoop zijn
mag deze zeker nog mee doen O0
mogen we weten hoeveel je kwijt was voor dat lieve beestje? :cool2:
aangezien paarden niet echt goedkoop zijn
mag deze zeker nog mee doen O0
mogen we weten hoeveel je kwijt was voor dat lieve beestje? :cool2:
Citaat van Duken op 16 januari 2007, 15:38Mooi paard hoor!
Heb je zelf een stalling? Of Stal je hem ergens... de droom van elke vrouw, een eigen paard. Erg leuk! O0
Mooi paard hoor!
Heb je zelf een stalling? Of Stal je hem ergens... de droom van elke vrouw, een eigen paard. Erg leuk! O0
Citaat van William op 16 januari 2007, 15:56het paard heeft mij 1000,- euro gekost
en we stallen haar op een manege ..wat 225,- per maand kost ..maar daar zit dan alles in zoals eten ..stalling hooi...strooi..2 binnen rijbakken 1 buiten rijbak ..stapmolen ..2 wasplaatsen ..1 buiten koudwater 1 binnen warmwater en dan kunnen we nog beschikken over een solarium..
en dan moet het paard nog elke 3 maanden een onwormingskuur. kosten daarvoor liggen tussen de 10,- en 20,- euro.en elke 3 maanden moet de hoefsmid komen de kosten daarvoor zijn 20,-euro en dat is dan alleen bekappen ...als je hoefijzers nodig hebt zijn de kosten per 3 maanden ongeveer rond de 50, /80,- euro
en dan natuurlijk nog als het paard ziek wordt moet je de dierenarts betalen ..maar die kosten zijn zo verschillend
het paard heeft mij 1000,- euro gekost
en we stallen haar op een manege ..wat 225,- per maand kost ..maar daar zit dan alles in zoals eten ..stalling hooi...strooi..2 binnen rijbakken 1 buiten rijbak ..stapmolen ..2 wasplaatsen ..1 buiten koudwater 1 binnen warmwater en dan kunnen we nog beschikken over een solarium..
en dan moet het paard nog elke 3 maanden een onwormingskuur. kosten daarvoor liggen tussen de 10,- en 20,- euro.en elke 3 maanden moet de hoefsmid komen de kosten daarvoor zijn 20,-euro en dat is dan alleen bekappen ...als je hoefijzers nodig hebt zijn de kosten per 3 maanden ongeveer rond de 50, /80,- euro
en dan natuurlijk nog als het paard ziek wordt moet je de dierenarts betalen ..maar die kosten zijn zo verschillend