do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 193 of 602Volgende

Ik ook, want bij nader inzien had ik hem ook liever gehad. :P Naja, ik heb mijn C905 "tweedehands" voor 230 euro op de kop kunnen tikken, dus ben ook wel tevreden daarmee. Had er nooit 350 euro voor betaald, wat 'ie nu zo'n beetje nog steeds kost. De C902 is trouwens nog maar één van de weinige non-touch telefoons, samen met de wat oudere mobielen zoals de N82 etc. Snap jij dat nou, Impy? Veel mensen willen toch gewoon géén touchscreen? Heb zelfs veel mensen gehoord die hun touch de deur uit hebben gedaan na er een paar maanden mee gewerkt te hebben.

Ja veel mensen kunnen er uiteindelijk gewoonweg niet mee omgaan, wat de jongeren betreft zij passen zich snel aan, maar de generatie voor ons heeft daar iets meer moeite mee.

Wat ook wel grappig is om even te vermelden is dat men denkt dat de touch toestellen nu pas komen (Iphone, Nokia 5800 Nokia N97 enz)

Terwijl Nokia 2 jaar geleden al een touch device op de markt had maar dit geen succes geworden is (Nokia N800). Meeste mensen kennen het device niet eens.

Ik had het juist over mensen van onze generatie, haha. Mijn vader heeft nog iets ergers:

Sonim_XP3_Enduro_4a59a2f95ab8f.jpg

Ken je die? :P

Sonim_XP3_Enduro_4a59a2f95ab8f.jpg

Bedoel je die tom?

Je was namelijk je haakje aan het einde vergeten :P

Ik zag het. :P Hij staat er weer.

is al dat rubber omdat ie hem steeds laat vallen?  :geheim:

Ja, dat is rubber. Je kunt dat ding knalhard tegen een muur gooien, met een auto overrijden, met een drilboor hem proberen te bewerken en hem invriezen. Hij gaat gewoon niet kapot. Meewassen is ook geen probleem, hij is bestendig tot 50 meter onder water.

Één voordeel, als je hem laat vallen is hij iig niet kapot xD.

Je hebt nu ook echt van die mobielen die tegen vuur en water en zand kunnen enzo. Dan denk ik; wat doe je wel niet allemaal met je mobiel??

Jamie :peace:

Je moest eens weten hoe vaak ik mensen op de fiets heb zien bellen en dat vervolgens hun mobiel uit de hand schoot en kapot viel op de grond... Val- en zandprotectie helpt dan zeker wel, waterprotectie kan heel handig zijn. Vuur snap ik ook niet zo, of je moet vaak een aansteker onder je mobiel houden...

Even over touch telefoons; ligt het aan mij of gaat het touchscreen bij Samsung en lg's gewoon stroever dan de iPhone en iPod touch?!

VorigePage 193 of 602Volgende