Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van svenholtman op 4 december 2009, 09:30haha, d'r schuilt een slimme zakenman in los-cuentos
nice work
haha, d'r schuilt een slimme zakenman in los-cuentos nice work
Citaat van Marciej123 op 4 december 2009, 11:45Haha, Die is wel slim ja!
Haha, Die is wel slim ja!
Citaat van William op 4 december 2009, 13:20mijn tv was ook 1100 euro
kan niet wachten morgen komt die mannen
Zaterdag komen dan de foto's
mijn tv was ook 1100 euro
kan niet wachten morgen komt die mannen
Zaterdag komen dan de foto's
Citaat van Erwin. op 4 december 2009, 18:20Hij is inmiddels binnen, ga het vanavond allemaal installeren morgen komen de foto's maar wat is die doos allejezus groot
Hij is inmiddels binnen, ga het vanavond allemaal installeren morgen komen de foto's maar wat is die doos allejezus groot
Citaat van William op 4 december 2009, 18:21Veel plezier dr mee! Ik kan morgen wel komen kijken, ben toch bij je in de buurt dan
:friends:
Veel plezier dr mee! Ik kan morgen wel komen kijken, ben toch bij je in de buurt dan :friends:
Citaat van Erwin. op 4 december 2009, 18:23Veel plezier dr mee! Ik kan morgen wel komen kijken, ben toch bij je in de buurt dan
Moet helaas nog cadeautjes kopen in de stad enz, door me werk heb ik te weinig vrije tijd voor zulke dingen dus moet dat op zaterdag maar je bent altijd welkom hier
Veel plezier dr mee! Ik kan morgen wel komen kijken, ben toch bij je in de buurt dan
Moet helaas nog cadeautjes kopen in de stad enz, door me werk heb ik te weinig vrije tijd voor zulke dingen dus moet dat op zaterdag maar je bent altijd welkom hier
Citaat van William op 4 december 2009, 18:26Was maar gekheid hoor, ik weet niet eens waar je nou woont... er zijn misschien wel 100 huizen boven of naast de AH Vlaszak......... :-[
Als je de weg niet kent zou je spontaan verdwalen
Was maar gekheid hoor, ik weet niet eens waar je nou woont... er zijn misschien wel 100 huizen boven of naast de AH Vlaszak......... :-[
Als je de weg niet kent zou je spontaan verdwalen