vr. mei 16th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 178 of 602Volgende

Lijkt mij wel :P. Zon ziet er niet echt uit. En de zon staat te hoog terwijl op de achtergrond het lijkt of hij net is opgekomen/onder is gegaan.

4QhfOULIYprfukprgTtL6TdAo1_500.jpg

Nou, dan maar even een zwakker voorbeeld dat wel echt is.

1zx4lzm.jpg

Lijkt mij wel :P. Zon ziet er niet echt uit. En de zon staat te hoog terwijl op de achtergrond het lijkt of hij net is opgekomen/onder is gegaan.

4QhfOULIYprfukprgTtL6TdAo1_500.jpg

hahahaha  :D

:2funny: whahaha

Yay, de lens is binnen. :) Hij is echt huuuuge, gelukkig valt de diameter nog wel mee: 67mm, net als mijn 18-105 lens. UV filtertje zat erbij, dus die kan ik ook overzetten op mijn andere lens. Dan nu maar even wachten tot ik de stufi binnen heb en dan een SB600. :P

god van je stufi?

Ik kan van me stufi niet eens mn opleiding betalen. En dan nog boeken geld ook >.<

Kijk maar es op de vorige pagina wat ik net heb. :P AF-S VR 70-300mm 4.5-5.6. Helaas niet genoeg geld (over) voor de Sigma 100-300 F4. Dan heb ik liever de 70-300 + flitserset + nog wat andere zooi als een 50mm F1.8 oid. Naja, niet alles gaat van de stufi natuurlijk, ik werk er ook best wel hard voor met 't eigen bedrijf en het geld van de zomervakantie heb ik ook nog een beetje van.

Mooi Tom ben erg benieuwd naar hoe mooie shots je ermee kan maken.

Ik zal er binnenkort zeker een paar posten in het fotografietopic. :)

Woei!! Gisteren heeft GCshop MW2 verzonden!! Vandaag dus waarschijnlijk binnen! O0

Naam:

Call of Duty, Modern Warfare 2 (UK) Platform:

PC

Huidige status:

Verzonden

VorigePage 178 of 602Volgende