Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 13 oktober 2009, 12:48Gisteren is de TV in de keuken bijna in brand gevlogen : er zat een heel gat gebrand in de printplaat binnenin.
Foto van de ravage?
Gisteren is de TV in de keuken bijna in brand gevlogen : er zat een heel gat gebrand in de printplaat binnenin.
Foto van de ravage?
Citaat van Tom op 14 oktober 2009, 18:31
Jaarabonnement op Zoom, voor 45 euro. Je krijgt er een Redged RTT-423 met RT-1 balhoofd bij, die serieus zo'n 90 euro kost in de winkel. Of die op marktplaats gaat of dat ik hem ga gebruiken, weet ik nog niet. Waarschijnlijk dat laatste, want ik heb nog geen tripod.
Jaarabonnement op Zoom, voor 45 euro. Je krijgt er een Redged RTT-423 met RT-1 balhoofd bij, die serieus zo'n 90 euro kost in de winkel. Of die op marktplaats gaat of dat ik hem ga gebruiken, weet ik nog niet. Waarschijnlijk dat laatste, want ik heb nog geen tripod.
Citaat van Pctje op 14 oktober 2009, 19:06Hehe das wel top dat je die erbij krijgt tom! Inderdaad een koopje O0
Ik kan de monopod en tripod van mn pa gebruiken
Hehe das wel top dat je die erbij krijgt tom! Inderdaad een koopje O0
Ik kan de monopod en tripod van mn pa gebruiken
Citaat van Tom op 14 oktober 2009, 19:55Dat is wel mooi, scheelt behoorlijk in de aanschaf. Wat heeft je vader staan? Carbonzooi en zo? Dat zou helemaal goud zijn.
Dat is wel mooi, scheelt behoorlijk in de aanschaf. Wat heeft je vader staan? Carbonzooi en zo? Dat zou helemaal goud zijn.
Citaat van Pctje op 15 oktober 2009, 15:12Dat is wel mooi, scheelt behoorlijk in de aanschaf. Wat heeft je vader staan? Carbonzooi en zo? Dat zou helemaal goud zijn.
Uhh ja hij heeft van manfrotto 1 is carbon de ander alluminium
Dat is wel mooi, scheelt behoorlijk in de aanschaf. Wat heeft je vader staan? Carbonzooi en zo? Dat zou helemaal goud zijn.
Uhh ja hij heeft van manfrotto 1 is carbon de ander alluminium
Citaat van Heisenberg op 16 oktober 2009, 17:04
Zo net gehaald bij next-level. Voor 235 euro + gratis HDMI kabel in verband met een foutje op de website ben ik tevreden
Modern Warfare 2 koop ik later wel.
Zit nu Pure bij en Lego Batman (die ik verkoop voor 15 euro) dus kan nu lekker xboxen in de herfstvakantie
Zo net gehaald bij next-level. Voor 235 euro + gratis HDMI kabel in verband met een foutje op de website ben ik tevreden
Modern Warfare 2 koop ik later wel.
Zit nu Pure bij en Lego Batman (die ik verkoop voor 15 euro) dus kan nu lekker xboxen in de herfstvakantie