Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van filkill op 20 september 2009, 19:35nieuwe externe hdd van 500gb gekocht, western digital passport 500gb s.
Heb ik hier ook liggen maar dan in het zwart. Kan wel een stootje verdragen, die van mij is al veel gevallen.
nieuwe externe hdd van 500gb gekocht, western digital passport 500gb s.
Heb ik hier ook liggen maar dan in het zwart. Kan wel een stootje verdragen, die van mij is al veel gevallen.
Citaat van William op 3 oktober 2009, 07:15Net paar dagen geleden gekocht:
Deze slimline ziet er echt strak uit O0 Heb hem gekocht bij een handelaar voor €240,- + extra dualshock controller van €25,-
En dat nog wel nieuw
Zag er allemaal betrouwbaar uit, en heb nog geen problemen ondervonden. Heb alleen nog geen spel behalve Uncharted 2 demo :'( Dus even een spel kopen bij bol.com, ik zag een aanbieding van 2 spellen voor 52 euro inc verz. kosten
Net paar dagen geleden gekocht:
Deze slimline ziet er echt strak uit O0 Heb hem gekocht bij een handelaar voor €240,- + extra dualshock controller van €25,-
En dat nog wel nieuw Zag er allemaal betrouwbaar uit, en heb nog geen problemen ondervonden. Heb alleen nog geen spel behalve Uncharted 2 demo :'( Dus even een spel kopen bij bol.com, ik zag een aanbieding van 2 spellen voor 52 euro inc verz. kosten
Citaat van VXL op 3 oktober 2009, 10:06@ headsh0t,
Heb ong. een maand geleden ook een slimline gekocht, maar kan je daar waar jij hem weg hebt ook een losse controller kopen. Voor die 25 euro ofzo, heb nog een controller nodig maar wil er eigenlijk geen 65 euro voor uitgeven. Wel heb ik het liefst een orginele controller.
@ headsh0t,
Heb ong. een maand geleden ook een slimline gekocht, maar kan je daar waar jij hem weg hebt ook een losse controller kopen. Voor die 25 euro ofzo, heb nog een controller nodig maar wil er eigenlijk geen 65 euro voor uitgeven. Wel heb ik het liefst een orginele controller.
Citaat van William op 3 oktober 2009, 12:33Echt wel een mooi ding. Maar het aanbod aan spellen trekt mij niet om een ps3 te kopen.
Dit heb ik net besteld:
Dan zien de cdtjes er helemaal mooi uit
. CD printer heb ik al.
Echt wel een mooi ding. Maar het aanbod aan spellen trekt mij niet om een ps3 te kopen.
Dit heb ik net besteld:
Dan zien de cdtjes er helemaal mooi uit . CD printer heb ik al.
Citaat van William op 6 oktober 2009, 15:09Daarnet mooi in de brievenbus ontvangen !
Volgende maand ligt de DVD hier
[verwijderd door de beheerder]
Daarnet mooi in de brievenbus ontvangen !
Volgende maand ligt de DVD hier
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van William op 6 oktober 2009, 15:30Hoe heb je die in de bus gekregen? Vista besteld?
Ja zat in de bus.
Ik kreeg die omdat mijn laptop in aanmerking kwam voor VISTA gratis uptegraden naar win 7
Hoe heb je die in de bus gekregen? Vista besteld?
Ja zat in de bus.
Ik kreeg die omdat mijn laptop in aanmerking kwam voor VISTA gratis uptegraden naar win 7