Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Pctje op 4 augustus 2009, 09:41WOOOT, dat is echt super nice
en dan ook echt
prijskaartje is dan ook wel 280 euro dus het is het zeker waard..
maar zoals je ziet zijn mijn fotos dan nog slecht.
WOOOT, dat is echt super nice
en dan ook echt
prijskaartje is dan ook wel 280 euro dus het is het zeker waard..
maar zoals je ziet zijn mijn fotos dan nog slecht.
Citaat van Pctje op 4 augustus 2009, 17:17Nou, laat die foto's maar komen dan
nou geloof me kheb wat geprobeerd moet sowieso met statief anders zon grote kans dat het bewogen is. Gelukkig heeft mn pa die maar damn wat is dit moeilijk
Nou, laat die foto's maar komen dan
nou geloof me kheb wat geprobeerd moet sowieso met statief anders zon grote kans dat het bewogen is. Gelukkig heeft mn pa die maar damn wat is dit moeilijk
Citaat van Tom op 4 augustus 2009, 17:19Macrolensje dus? Ja, Sigma is altijd wel goed, ik denk dat ik ook een lens van dat merk neem als ik m'n Canon 500D heb.
Macrolensje dus? Ja, Sigma is altijd wel goed, ik denk dat ik ook een lens van dat merk neem als ik m'n Canon 500D heb.
Citaat van Duken op 9 augustus 2009, 18:50MacBook? Ziet er toch ook goed uit. Ik heb vrijwel nooit met macs gewerkt. (altijd een Windows man geweest) maar dit laat mijn hartje ook sneller kloppen
MacBook? Ziet er toch ook goed uit. Ik heb vrijwel nooit met macs gewerkt. (altijd een Windows man geweest) maar dit laat mijn hartje ook sneller kloppen
Citaat van William op 9 augustus 2009, 19:40Ik had gisteren een nieuw keyboard gekocht ;D
De tyros 3. :love:
Kan ik weer lekker tokkelen
[verwijderd door de beheerder]
Ik had gisteren een nieuw keyboard gekocht ;D
De tyros 3. :love:
Kan ik weer lekker tokkelen
[verwijderd door de beheerder]