Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van miran102 op 1 augustus 2009, 21:51Waarom koop je geen R4 kaartje voor je broertje?
zet
na je link, dan worden het meteen plaatjes!
nice die ps3 kheb em ook
ze zegge ook dat er een slim versie uitkomt zo'n dunne
maar ik zou voor deze gaan want die dunne ps1/2 en zeker ook de 3 raken altijd sneller oververhit
en de draden gaan bij de slim sneller kapot (bij mij tenminste)
voor mn broertje :s
[img width=500 height=375]http://www.ps3home.nl/img/products/large/playstation_3_hdmi_kabel.jpgen zo'n hdmi kabel voor optimale beeld met mn ps3
$miran102$
heb ik over gehoord alleen hij heeft een R4I nodig, dus moet nog effe kijke voor hem. (heb wel wat van hem tegoed ! )
zozo robin geld teveel ??
mag je mij gelijk ook wat geven
$miran102$
ps. bartjuhh er staat een kruis bij wat ik achter de links moet plaatsen ?? zodat het gelijk zichtbaar is
Waarom koop je geen R4 kaartje voor je broertje?
zet
na je link, dan worden het meteen plaatjes!
nice die ps3 kheb em ook
ze zegge ook dat er een slim versie uitkomt zo'n dunne
maar ik zou voor deze gaan want die dunne ps1/2 en zeker ook de 3 raken altijd sneller oververhit
en de draden gaan bij de slim sneller kapot (bij mij tenminste)
voor mn broertje :s
[img width=500 height=375]http://www.ps3home.nl/img/products/large/playstation_3_hdmi_kabel.jpgen zo'n hdmi kabel voor optimale beeld met mn ps3
$miran102$
heb ik over gehoord alleen hij heeft een R4I nodig, dus moet nog effe kijke voor hem. (heb wel wat van hem tegoed ! )
zozo robin geld teveel ??
mag je mij gelijk ook wat geven
$miran102$
ps. bartjuhh er staat een kruis bij wat ik achter de links moet plaatsen ?? zodat het gelijk zichtbaar is
Citaat van Tom op 2 augustus 2009, 13:13Dan kun je alvast een beetje oefenen
aw, Het ziet er mooi uit.
Ik heb mijn rijbewijs al.
@Stan: 140 euro inclusief verzenden, 2e hands. Ziet er allemaal nog perfect uit en hij werkt prima.
Dan kun je alvast een beetje oefenen
aw, Het ziet er mooi uit.
Ik heb mijn rijbewijs al.
@Stan: 140 euro inclusief verzenden, 2e hands. Ziet er allemaal nog perfect uit en hij werkt prima.