Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Tom op 30 april 2009, 19:00@DukeN: heb hier een Samsung SyncMaster 2232BW (22" dus) staan... wil er niet per se vanaf, maar als je interesse hebt...
@DukeN: heb hier een Samsung SyncMaster 2232BW (22" dus) staan... wil er niet per se vanaf, maar als je interesse hebt...
Citaat van Schaapje op 30 april 2009, 19:08ik zag een witte Ds op markplaats staan voor €65,- dus die heb ik opgehaald. ik kon er ook nog een DSTT kaartje bij kopen met 4 GB micro sd, die heb ik ook gekocht (die was €15,- dus dat maakt €80,-)
.
Het werkt allemaal prima
ik zag een witte Ds op markplaats staan voor €65,- dus die heb ik opgehaald. ik kon er ook nog een DSTT kaartje bij kopen met 4 GB micro sd, die heb ik ook gekocht (die was €15,- dus dat maakt €80,-).
Het werkt allemaal prima
Citaat van Duken op 1 mei 2009, 09:20@DukeN: heb hier een Samsung SyncMaster 2232BW (22" dus) staan... wil er niet per se vanaf, maar als je interesse hebt...
Bedankt, maar ik zoek dus zo een zelfde als dat ik nu hebt. Staat netter
@DukeN: heb hier een Samsung SyncMaster 2232BW (22" dus) staan... wil er niet per se vanaf, maar als je interesse hebt...
Bedankt, maar ik zoek dus zo een zelfde als dat ik nu hebt. Staat netter
Citaat van William op 6 mei 2009, 13:29
Heb nieuwe boxjes gekocht bij de mediamarkt.
Die hebben mijn ouders ook, komt redelijk mooi geluid uit, of niet?
Heb nieuwe boxjes gekocht bij de mediamarkt.
Die hebben mijn ouders ook, komt redelijk mooi geluid uit, of niet?
Citaat van William op 6 mei 2009, 14:30Ik heb niet die boxen maar ze lijken er wel op, kon geen goed plaatje vinden. Is zeker wel goed geluid, hij koste eigenlijk €40 euro maar omdat dit de laatste was en dus een showmodel kon ik hem voor €24 krijgen.
Ik heb niet die boxen maar ze lijken er wel op, kon geen goed plaatje vinden. Is zeker wel goed geluid, hij koste eigenlijk €40 euro maar omdat dit de laatste was en dus een showmodel kon ik hem voor €24 krijgen.
Citaat van Sander op 6 mei 2009, 17:19http://www.hi.nl/web/show/id=4073693
Kijk hier eens.
of sms
DUBBEL AAN naar 1266
http://www.hi.nl/web/show/id=4073693
Kijk hier eens.
of sms
DUBBEL AAN naar 1266