Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Heisenberg op 30 maart 2009, 16:23iets met haya nog wat...
Honda Hayashi? Suzuki Hayabusa?
Heb op Google Afbeeldingen gekeken en hij leek wel erg veel op de Hayabusa.. Als mijn vader terug is zal ik even vragen of het ook de Hayabusa is.
iets met haya nog wat...
Honda Hayashi? Suzuki Hayabusa?
Heb op Google Afbeeldingen gekeken en hij leek wel erg veel op de Hayabusa.. Als mijn vader terug is zal ik even vragen of het ook de Hayabusa is.
Citaat van Schaapje op 31 maart 2009, 19:05ik heb nieuwe schoenen! besteld op nikeid.com en in 16 dagen ontvangen!
staat ook mijn eigen naam op (en ze waren 70 euro + 9 euro verzendkosten)
ik heb nieuwe schoenen! besteld op nikeid.com en in 16 dagen ontvangen!
staat ook mijn eigen naam op (en ze waren 70 euro + 9 euro verzendkosten)
Citaat van Schaapje op 31 maart 2009, 19:24wow heb ik een clown?????? ik heb ze zelf samengesteld en mijn naam staat erop, de kans is wel heel klein dat iemand anders precies dezelfde heeft
wow heb ik een clown?????? ik heb ze zelf samengesteld en mijn naam staat erop, de kans is wel heel klein dat iemand anders precies dezelfde heeft
Citaat van Duken op 1 april 2009, 06:49Toffe nike's
me collega stelt ook altijd ze eigen nikes samen via kleuren en tekst. Altijd leuk
Toffe nike's
me collega stelt ook altijd ze eigen nikes samen via kleuren en tekst. Altijd leuk
Citaat van Farid. op 1 april 2009, 12:12wow heb ik een clown?????? ik heb ze zelf samengesteld en mijn naam staat erop, de kans is wel heel klein dat iemand anders precies dezelfde heeft
Die nikes van jou heeft een vriend van mij ook O0
wow heb ik een clown?????? ik heb ze zelf samengesteld en mijn naam staat erop, de kans is wel heel klein dat iemand anders precies dezelfde heeft
Citaat van William op 1 april 2009, 14:36wow heb ik een clown?????? ik heb ze zelf samengesteld en mijn naam staat erop, de kans is wel heel klein dat iemand anders precies dezelfde heeft
zijn dat geen vrouwenschoenen?? lijkt me ook sterk dat een vriend die van jouw heeft. Ik denk dan in andere kleuren want die nikes lijken ook zoveel op elkaar.
zijn dat geen vrouwenschoenen?? lijkt me ook sterk dat een vriend die van jouw heeft. Ik denk dan in andere kleuren want die nikes lijken ook zoveel op elkaar.