Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 26 maart 2009, 09:08Ik had PS3 80GB met DS3 + LBP + R&C: ToD voor 275 nieuw in de winkel gekocht
En die andere spellen heb ik gekregen/gewonnen.
Jullie hoeven niet steeds het bericht te quoten, zo snappen we het ook wel. Neemt direct een stuk minder ruimte in ook.
Ik had PS3 80GB met DS3 + LBP + R&C: ToD voor 275 nieuw in de winkel gekocht
En die andere spellen heb ik gekregen/gewonnen.
Jullie hoeven niet steeds het bericht te quoten, zo snappen we het ook wel. Neemt direct een stuk minder ruimte in ook.
Citaat van Heisenberg op 26 maart 2009, 19:30
groene laiserpointer, komt echt super ver, leuk dingetje voor als ik niks te doen heb
.
groene laiserpointer, komt echt super ver, leuk dingetje voor als ik niks te doen heb .
Citaat van Heisenberg op 26 maart 2009, 20:24Na een tijdje gericht op één plek schijnen lukt het, maar de laser is maar 5 mW. Daarnaast is volgens mij illegaal in Nederland (weet het niet 100% zeker) als je meer dan 5 mW hebt en zit er vaak geen IR-Filter op, of te wel dan wordt het schadelijk voor je ogen en moet je dus een veiligheidsbril op. Daar had ik allemaal geen zin in dus heb maar gewoon 5 mW gehaald, alsnog haalt hij met gemak de andere kant van de straat dus meer heb ik ook niet nodig.
Na een tijdje gericht op één plek schijnen lukt het, maar de laser is maar 5 mW. Daarnaast is volgens mij illegaal in Nederland (weet het niet 100% zeker) als je meer dan 5 mW hebt en zit er vaak geen IR-Filter op, of te wel dan wordt het schadelijk voor je ogen en moet je dus een veiligheidsbril op. Daar had ik allemaal geen zin in dus heb maar gewoon 5 mW gehaald, alsnog haalt hij met gemak de andere kant van de straat dus meer heb ik ook niet nodig.
Citaat van Tom op 26 maart 2009, 20:32Wow, je kunt diezelfde dingetjes ook al in een 65mW uitvoering halen!
Volgens mij ben je dan direct blind.
Wow, je kunt diezelfde dingetjes ook al in een 65mW uitvoering halen! Volgens mij ben je dan direct blind.
Citaat van Heisenberg op 26 maart 2009, 20:40Wow, je kunt diezelfde dingetjes ook al in een 65mW uitvoering halen!
Hehe, zelfs nog hoger:
http://www.novalasers.com/NOVAstore/pc/viewCategories.asp?idCategory=4
Wow, je kunt diezelfde dingetjes ook al in een 65mW uitvoering halen!
Hehe, zelfs nog hoger:
http://www.novalasers.com/NOVAstore/pc/viewCategories.asp?idCategory=4