Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Farid. op 1 maart 2009, 16:09Ja spel ruilen is nog logisch, maar het op de harde schijf zetten ja
Dat kan alleen als je de laatste update hebt.
Dan moet je je cd erin doen
dan ga je naar my games
Dan klik je op die games
en dan staat er als het goed is install game to Hard Drive
Zo uit me hoofd. O0
Ja spel ruilen is nog logisch, maar het op de harde schijf zetten ja
Dat kan alleen als je de laatste update hebt.
Dan moet je je cd erin doen
dan ga je naar my games
Dan klik je op die games
en dan staat er als het goed is install game to Hard Drive
Zo uit me hoofd. O0
Citaat van Heisenberg op 1 maart 2009, 19:41En er zit geen beveiliging op
? Dat is dan slecht geregeld.. kan je gewoon even een spel lenen van een vriend en op die HDD zetten..
En er zit geen beveiliging op ? Dat is dan slecht geregeld.. kan je gewoon even een spel lenen van een vriend en op die HDD zetten..
Citaat van William op 1 maart 2009, 19:47Je hebt natuurlijk maar een beperkt aantal gb geheugen he, en zo'n game verbruikt best veel lijkt me.
Je hebt natuurlijk maar een beperkt aantal gb geheugen he, en zo'n game verbruikt best veel lijkt me.
Citaat van Tim. op 1 maart 2009, 19:56hee farid je snapt het niet helemaal als je het op je hdd zet moet je nog steeds de cd erin doen want als je hem op je hdd zet dan laad het sneller enz maar je hebt nog steeds de dvd nodig:P:O
wel goed geprobeerd!
als je me niet gelooft probeer het maar te starten
:peace:
Tim.
hee farid je snapt het niet helemaal als je het op je hdd zet moet je nog steeds de cd erin doen want als je hem op je hdd zet dan laad het sneller enz maar je hebt nog steeds de dvd nodig:P:O
wel goed geprobeerd!
als je me niet gelooft probeer het maar te starten :peace:
Tim.
Citaat van Farid. op 1 maart 2009, 20:33hee farid je snapt het niet helemaal als je het op je hdd zet moet je nog steeds de cd erin doen want als je hem op je hdd zet dan laad het sneller enz maar je hebt nog steeds de dvd nodig:P:O
wel goed geprobeerd!
Tim.
:2funny: serieus, probeer het morgen wel :geheim:
hee farid je snapt het niet helemaal als je het op je hdd zet moet je nog steeds de cd erin doen want als je hem op je hdd zet dan laad het sneller enz maar je hebt nog steeds de dvd nodig:P:O
wel goed geprobeerd!
Tim.
:2funny: serieus, probeer het morgen wel :geheim:
Citaat van Robin op 1 maart 2009, 20:35Idioten, dat kan niet. Je moet je game alsnog in de drive hebben voor validatie. Wat dacht je dan.
Idioten, dat kan niet. Je moet je game alsnog in de drive hebben voor validatie. Wat dacht je dan.