do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...

VorigePage 113 of 602Volgende

Geweldig ding! Echt mooitje, DukeN.NL past er ook mooi op he ;)

PICT0289.jpg

Handig zo'n kleine laptop, niet echt bepaald top specs maar goed voor school werk lijkt me. Wil ook nog wel een laptopje voor de 5e en 6e klas denk ik.

Mooie laptop Wimpy :)

Mooi dingetje. :) Kun je er echt een beetje op gamen dan? FPS rates hoog genoeg?

@Robin: hoe kleiner, hoe beter, ervaar ik zelf. 'k Heb een 15.4 inch en die is me toch wat te groot. Sommigen hebben op de uni een 10 of 12 inch, is echt veel handzamer. Dan zou ik de lagere rates voor lief nemen, zeker. :)

Mooi dingetje. :) Kun je er echt een beetje op gamen dan? FPS rates hoog genoeg?

ja kan wel, als het spel maar niet te veel vraagt van de CPU, Unreal Tournament 1(1999) op resolutie van 1024x600 en low detail gaat ergens rond de 40 fps, toch wel redelijk :). heb ook trackmania united, speel altijd stadium, dat gaat nog wel als het een beetje kleine banen zijn. echter als ze langer dan 30 seconden zijn zit de fps toch al snel rond de 12 :( nou valt dat nog niet zo op, het is nog wel speelbaar, maar als het 40 sec of langer word zit de fps rond de 5 :o dat is dus niet zo best... maar ik speel toch bijna alleen maar banen van rond de 25-30 sec, langere banen doe ik meestal op de gewone pc.

online wil echt niet, tenzij de banen rond de 10 sec zijn, en die zijn er niet zo heel veel... online doe ik ook op de pc, daarop zit de fps meestal rond de 50

Forza2. Me vader gekocht op z'n werk voor 1 eurocent. O0

Natuurlijk nieuw.

Forza2_BFront.jpg

En ik moet nog me Xbox kopen :D

Forza2. Me vader gekocht op z'n werk voor 1 eurocent.  O0

Natuurlijk nieuw.

Forza2_BFront.jpg

En ik moet nog me Xbox kopen  :D

1 eurocent is best wel goedkoop :P

Op zijn werk stond een Xbox met forza en als je een Clio koopt krijg je een Xbox met forza. En fotza kan hij dus kopen voor 1 ct :P Ofzoiets

Hebben ze ook pc versies? dan kun je er wel eentje naar mij sturen, dan maak ik de 1 cent wel over op je rekening :D

Hebben ze ook pc versies? dan kun je er wel eentje naar mij sturen, dan maak ik de 1 cent wel over op je rekening :D

Neej  :P

VorigePage 113 of 602Volgende