Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 27 december 2008, 22:20vandaag een andere laptop aangeschaft (weliswaar 2e hands van een goede kennis, maarja...)
het bevalt tot nu toe erg goed:
Fujitsu Siemens XA 2528
vandaag een andere laptop aangeschaft (weliswaar 2e hands van een goede kennis, maarja...)
het bevalt tot nu toe erg goed:
Fujitsu Siemens XA 2528
Citaat van William op 28 december 2008, 22:01Verkeerd topic J.F.K, je ractie hoort denk ik hier:
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23114.0
Verkeerd topic J.F.K, je ractie hoort denk ik hier:
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23114.0
Citaat van Heisenberg op 29 december 2008, 12:04Huh, oh raar, naja zet mijn bericht daar wel neer, verwijder wel mijn bericht hier.
Huh, oh raar, naja zet mijn bericht daar wel neer, verwijder wel mijn bericht hier.
Citaat van Tom op 30 december 2008, 13:52Gister mijn vuurwerk opgehaald. Stelt ook niet veel voor.
Eén mooi pijlenpakket van 20 eurootjes en wat klein spul (ratelbandje van 360 bijvoorbeeld, wel lachen). Vrienden van mij komen hier op het kerkplein even voor 500 euro afsteken, dus op nieuwjaarsnacht zijn we voorzien.
Gister mijn vuurwerk opgehaald. Stelt ook niet veel voor. Eén mooi pijlenpakket van 20 eurootjes en wat klein spul (ratelbandje van 360 bijvoorbeeld, wel lachen). Vrienden van mij komen hier op het kerkplein even voor 500 euro afsteken, dus op nieuwjaarsnacht zijn we voorzien.
Citaat van William op 31 december 2008, 09:37Gister mijn vuurwerk opgehaald. Stelt ook niet veel voor.
Eén mooi pijlenpakket van 20 eurootjes en wat klein spul (ratelbandje van 360 bijvoorbeeld, wel lachen). Vrienden van mij komen hier op het kerkplein even voor 500 euro afsteken, dus op nieuwjaarsnacht zijn we voorzien.
wow, 500 € is echt wel veel ! :-[
Maken jullie ook filmpjes ? (zou anders wel leuk zijn
)
Gister mijn vuurwerk opgehaald. Stelt ook niet veel voor.
wow, 500 € is echt wel veel ! :-[
Maken jullie ook filmpjes ? (zou anders wel leuk zijn )
Citaat van William op 10 januari 2009, 20:02Heb ook iets nieuws
de lg viewty black echt een hele lekkere telefoon. toch veel kritiek gehoord van mensen maar ik moet zeggen dat ik geen problemen er nog mee heb gehad O0
Heb ook iets nieuws de lg viewty black echt een hele lekkere telefoon. toch veel kritiek gehoord van mensen maar ik moet zeggen dat ik geen problemen er nog mee heb gehad O0