Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van Erwin. op 13 mei 2006, 07:46haha das een brander die een schijf aan de ene kant data kan branden en aan de andere kant kan je je eigen plaatjes ( label ) erop laseren
haha das een brander die een schijf aan de ene kant data kan branden en aan de andere kant kan je je eigen plaatjes ( label ) erop laseren
Citaat van Demo op 13 mei 2006, 09:13[glow=red,2,300]cool[/glow] impy, ik heb hem hier ook, alleen nog maar 1x gebruikt
want je moet van die speciale cd''s hebben :-
[glow=red,2,300]cool[/glow] impy, ik heb hem hier ook, alleen nog maar 1x gebruikt want je moet van die speciale cd''s hebben :-
Citaat van Demo op 14 mei 2006, 11:54ik heb dr ook 1, ook maar 2 gebruikt (2 cd's zater erbij lol)
het is jammer dat hij niet in kleur brand en dat je zoals Dusszz al zei speciale dvd's/cd's nodig hebt, en die zijn duur en moeilijk te krijgen.
dan maar geen plaatje om mn cd/dvd
mja het kan wel handig zijn
ik heb dr ook 1, ook maar 2 gebruikt (2 cd's zater erbij lol)
het is jammer dat hij niet in kleur brand en dat je zoals Dusszz al zei speciale dvd's/cd's nodig hebt, en die zijn duur en moeilijk te krijgen.
dan maar geen plaatje om mn cd/dvd
mja het kan wel handig zijn
Citaat van Eagles op 29 juli 2006, 14:29
Portable dvd speler voor in de tuin, terras enz..
149,- mediamarkt, echt handig met dit weer!!
Portable dvd speler voor in de tuin, terras enz..
149,- mediamarkt, echt handig met dit weer!!
Citaat van William op 29 juli 2006, 14:39mooi ding!!
kheb nu nieuw mobiel
nokia 8800
[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
mooi ding!!
kheb nu nieuw mobiel
nokia 8800
[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Citaat van Eagles op 31 juli 2006, 13:49Eagle is een gadget man merk ik al. Hahah!@ duken; alles waar je een film op kunt afspelen is dodelijk voor mijn portemonee!
Eagle is een gadget man merk ik al. Hahah!
@ duken; alles waar je een film op kunt afspelen is dodelijk voor mijn portemonee!