Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen...
Citaat van William op 9 december 2008, 15:00Wow robin jij hebt niks te klagen
mooie spulletjes! en Wesley, 2 vrienden van mij zijn ook verslaafd dus ik weet hoe het is :mickey:
Wow robin jij hebt niks te klagen mooie spulletjes! en Wesley, 2 vrienden van mij zijn ook verslaafd dus ik weet hoe het is :mickey:
Citaat van William op 11 december 2008, 11:29Jet 1300-C
Het zag er wel leuk uit zo een mini ding... ;D
[img width=600 height=600]http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_1320_7.jpg
Ik hield die vlam 15 seconden tegen een munt (5 cent) en hij smelte gewoon) eerst word hij paars en dan smelt dat ijzer gewoon...
Koste 2 euro en een beetje... O0
Jet 1300-C
Het zag er wel leuk uit zo een mini ding... ;D
[img width=600 height=600]http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_1320_7.jpg
Ik hield die vlam 15 seconden tegen een munt (5 cent) en hij smelte gewoon) eerst word hij paars en dan smelt dat ijzer gewoon...
Koste 2 euro en een beetje... O0
Citaat van William op 11 december 2008, 14:18Ik had hem ook gezien bij dealexreme, echt ziek ding, maar wat als die aansteker ontploft in je hand :geheim:
Ik had hem ook gezien bij dealexreme, echt ziek ding, maar wat als die aansteker ontploft in je hand :geheim:
Citaat van Duken op 11 december 2008, 14:30Ik had hem ook gezien bij dealexreme, echt ziek ding, maar wat als die aansteker ontploft in je hand :geheim:
ik denk dat je t beste een handschoen kan gebruiken:
dan kan er niks gebeuren
Ik had hem ook gezien bij dealexreme, echt ziek ding, maar wat als die aansteker ontploft in je hand :geheim:
dan kan er niks gebeuren
Citaat van William op 11 december 2008, 14:59Ik had hem ook gezien bij dealexreme, echt ziek ding, maar wat als die aansteker ontploft in je hand :geheim:
dan kan er niks gebeuren
Haha
Wat een hippe handschoenen :2funny:
Maar waarom zou hij ontploffen ?
dan kan er niks gebeuren
Haha
Wat een hippe handschoenen :2funny:
Maar waarom zou hij ontploffen ?