Handleiding - Spotnet 2.0
Citaat van Demo op 2 januari 2017, 18:51ik kan downloaden met Spotnet 2.0, maar ik vermoed dat ik alleen maar binnen Nederland kan zoeken.
Is het ook mogenlijk om wereldwijd te zoeken met Spotnet 2.0 ??
BVD Hekkie
ik kan downloaden met Spotnet 2.0, maar ik vermoed dat ik alleen maar binnen Nederland kan zoeken.
Is het ook mogenlijk om wereldwijd te zoeken met Spotnet 2.0 ??
BVD Hekkie
Citaat van reneetje1969 op 2 januari 2017, 20:54Spotnet is een Nederlands programma waar voornamelijk spots/post vanuit Nederland aangemeld worden. Spotnet is gebaseerd op het usenet/nieuwsgroepen wat voornamelijk in Nederland, Belgie en Duitsland veel gebruikt wordt. Natuurlijk worden er vanuit diverse landen dingen op het usenet gegooid maar de verwijzingen hiervoor zal je dan moeten zoeken op buitenlandse fora. Ook kan je handmatig de newsservers doorzoeken maar dan weet je nooit precies wat je binnenhaalt. Ook worden er vaak onherkenbare bestandsnamen gebruikt waardoor je niet weet wat het is. Voorbeelden van deze newsservers zijn o.a. Binsearch en Nzbindex.
Spotnet is een Nederlands programma waar voornamelijk spots/post vanuit Nederland aangemeld worden. Spotnet is gebaseerd op het usenet/nieuwsgroepen wat voornamelijk in Nederland, Belgie en Duitsland veel gebruikt wordt. Natuurlijk worden er vanuit diverse landen dingen op het usenet gegooid maar de verwijzingen hiervoor zal je dan moeten zoeken op buitenlandse fora. Ook kan je handmatig de newsservers doorzoeken maar dan weet je nooit precies wat je binnenhaalt. Ook worden er vaak onherkenbare bestandsnamen gebruikt waardoor je niet weet wat het is. Voorbeelden van deze newsservers zijn o.a. Binsearch en Nzbindex.
Citaat van Demo op 14 januari 2017, 15:35Goedemiddag,
Spotnet 2 geeft aan aan dat er een probleem configuratie is. Ik kijk verder en zie dat er een externe nzbget is gekozen. ipvan de lokale? is dat het probleem.
Krijg wel nieuwe titels te zien, maar download niet.
Goedemiddag,
Spotnet 2 geeft aan aan dat er een probleem configuratie is. Ik kijk verder en zie dat er een externe nzbget is gekozen. ipvan de lokale? is dat het probleem.
Krijg wel nieuwe titels te zien, maar download niet.
Citaat van Demo op 14 februari 2017, 15:48Goedemiddag ,
Waar kan ik de instelling vinden dat ik meer dan 1 download item kan downloaden , het gaat nu film per film in plaats dat het met 2 a 3 tegelijk gaat .
Groet,
Ben .
Goedemiddag ,
Waar kan ik de instelling vinden dat ik meer dan 1 download item kan downloaden , het gaat nu film per film in plaats dat het met 2 a 3 tegelijk gaat .
Groet,
Ben .
Citaat van William op 15 februari 2017, 08:26Hoi Ben,
Je kan maar 1 item tegelijk downloaden. Dit is in verband met het aantal verbindingen welke je hebt met je usenet provider. Er zit binnen Spotnet geen mogelijkheid om meerdere downloads tegelijk te downloaden. Helaas.
Hoi Ben,
Je kan maar 1 item tegelijk downloaden. Dit is in verband met het aantal verbindingen welke je hebt met je usenet provider. Er zit binnen Spotnet geen mogelijkheid om meerdere downloads tegelijk te downloaden. Helaas.
Citaat van Demo op 19 februari 2017, 12:06Op 11-10-2016 om 11:22 zei Gast Lekkerloeren:Even naar instellingen en dan "Gebruik compressie voor de database bijwerken' uitvinken.
Heeft bij mij prima geholpen
Hartelijk dank!!!!!!!!!!!!!!!!
Op 11-10-2016 om 11:22 zei Gast Lekkerloeren:Even naar instellingen en dan "Gebruik compressie voor de database bijwerken' uitvinken.
Heeft bij mij prima geholpen
Hartelijk dank!!!!!!!!!!!!!!!!
Citaat van Demo op 17 maart 2017, 22:01Hallo allemaal,
Sinds gisteren werkte de snelkoppeling van spotnet2.0 op het bureaublad niet meer. Nu heb ik geheel spotnet2.0 verwijderd. Alleen lukt het niet meer om het bestand te installeren. Wat kan dit zijn? De installatie wordt al afgebroken voordat hij eigenlijk begonnen is. Zou graag weer het programma weer gebruiken
Hallo allemaal,
Sinds gisteren werkte de snelkoppeling van spotnet2.0 op het bureaublad niet meer. Nu heb ik geheel spotnet2.0 verwijderd. Alleen lukt het niet meer om het bestand te installeren. Wat kan dit zijn? De installatie wordt al afgebroken voordat hij eigenlijk begonnen is. Zou graag weer het programma weer gebruiken
Citaat van Demo op 8 juli 2017, 21:47Op 17-3-2017 om 23:01 zei Gast Patjebec:Hallo allemaal,
Heb ik ook last van. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Op 17-3-2017 om 23:01 zei Gast Patjebec:Hallo allemaal,
Heb ik ook last van. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Citaat van Duken op 9 juli 2017, 20:14Je moet waarschijnlijk eerst de oude versie helemaal opschonen. Een volledige de-installatie zal waarschijnlijk werken samen met de Spotnet cleanup tool.
1 verwijder spotnet via add/remove programs van windows
2 herstart de computer
3 draai de Spotnet_removal_tool-1.3.zip
4 herstart de computer
5 installeer spotnet
Je moet waarschijnlijk eerst de oude versie helemaal opschonen. Een volledige de-installatie zal waarschijnlijk werken samen met de Spotnet cleanup tool.
1 verwijder spotnet via add/remove programs van windows
2 herstart de computer
3 draai de Spotnet_removal_tool-1.3.zip
4 herstart de computer
5 installeer spotnet
Citaat van taal666 op 20 augustus 2017, 14:23Mijn probleem is opgelost ( met het binnen halen van de database) ..heel spotnet er afhalen en opnieuw installeren ..zie hierboven..en het vinkje van
"Gebruik compressie voor de database bijwerken"uitzetten ..en hoppa alles werkt weer
Mijn probleem is opgelost ( met het binnen halen van de database) ..heel spotnet er afhalen en opnieuw installeren ..zie hierboven..en het vinkje van
"Gebruik compressie voor de database bijwerken"uitzetten ..en hoppa alles werkt weer