Handleiding Probleemoplossing PIA VPN-Verbinding
Citaat van rockyrose089 op 21 december 2023, 06:45Heb PIA ondertussen wel op de pc gekregen , maar denk dat ik een ander model hebt want sommige dingen staan niet bij mij,
ik kan b.v de snelheidstst niet vinden bij mij. hij staat bij mij ook niet in mijn startbalk.dan bedoel ik als de pc aan is en onderin die startbalk.
Maar hij is geinstaleerd dus dat vind ik al heel wat.
Bedankt voor de rest van de uitleg.😁
daar kun je een speedtest doen, pia heeft dat ook niet.
Bij de startbalk helemaal rechts onder dat dakje ^ daar staat Pia als het goed is en die kun je naar je taakbalk slepen
Goed om te horen dat je PIA op je pc hebt kunnen installeren! Als je bepaalde functies mist, zou het kunnen dat je een ander model of een andere versie hebt😁
Heb PIA ondertussen wel op de pc gekregen , maar denk dat ik een ander model hebt want sommige dingen staan niet bij mij,
ik kan b.v de snelheidstst niet vinden bij mij. hij staat bij mij ook niet in mijn startbalk.dan bedoel ik als de pc aan is en onderin die startbalk.
Maar hij is geinstaleerd dus dat vind ik al heel wat.
Bedankt voor de rest van de uitleg.😁
daar kun je een speedtest doen, pia heeft dat ook niet.
Bij de startbalk helemaal rechts onder dat dakje ^ daar staat Pia als het goed is en die kun je naar je taakbalk slepen
Goed om te horen dat je PIA op je pc hebt kunnen installeren! Als je bepaalde functies mist, zou het kunnen dat je een ander model of een andere versie hebt😁
Citaat van jackjack78 op 30 december 2024, 14:16Connectivity problems are often caused by blocked ports, but you can easily fix it by changing the port in the app. Just follow the simple instructions to make the change.
Connectivity problems are often caused by blocked ports, but you can easily fix it by changing the port in the app. Just follow the simple instructions to make the change.