[Handleiding] Minecraft server opzetten met Bukkit.
Citaat van William op 9 oktober 2011, 12:02DAMN hij doet het al weer niet :-/ ik het weer mijn ip ingetypt en toen kreeg ik dit weer:
Connection timed out: Connect
En als ik Localhost intyp krijg ik dit:
Connection refused: connect
weer zo'n dom probleem... wat nu?
DAMN hij doet het al weer niet :-/ ik het weer mijn ip ingetypt en toen kreeg ik dit weer:
Connection timed out: Connect
En als ik Localhost intyp krijg ik dit:
Connection refused: connect
weer zo'n dom probleem... wat nu?
Citaat van Rikkert. op 9 oktober 2011, 12:15
Nu weet ik het niet meer hoor...
Zet je server eens aan. Misschien dat ik kan joinen. Zo niet dan klopt er iets niet...
Nu weet ik het niet meer hoor...
Zet je server eens aan. Misschien dat ik kan joinen. Zo niet dan klopt er iets niet...
Citaat van William op 9 oktober 2011, 12:20als ik mijn server aan wil doen moet ik toch gewoon op craftbukkit klikken?
Misschien ben ik wel zo dom om hem niet eens aan te zetten :s
als ik mijn server aan wil doen moet ik toch gewoon op craftbukkit klikken?
Misschien ben ik wel zo dom om hem niet eens aan te zetten :s
Citaat van William op 9 oktober 2011, 12:35hmm ik doe dubbeklik op crafbukkit en dan gaat ie laden... dan klik ik op multiplayer en plak mijn ip daar in maar dan krijg ik weer dezelfde melding
hmm ik doe dubbeklik op crafbukkit en dan gaat ie laden... dan klik ik op multiplayer en plak mijn ip daar in maar dan krijg ik weer dezelfde melding
Citaat van Rikkert. op 9 oktober 2011, 12:37Start taakbeheer eens en eindig alle javaw.exe processen.
Klik dan op craftbukkit die ik gisteren heb aangemaakt!
Start dan MC op en dan Multiplayer. Dan join server: localhost
Start taakbeheer eens en eindig alle javaw.exe processen.
Klik dan op craftbukkit die ik gisteren heb aangemaakt!
Start dan MC op en dan Multiplayer. Dan join server: localhost
Citaat van William op 9 oktober 2011, 12:49nee alweer hetzelfde... ik heb ondertussen ook een beetje zitten zoeken op die error en ''refused'' betekent dat afgewezen toch? verder kan ik er niet echt veel over vinden..
nee alweer hetzelfde... ik heb ondertussen ook een beetje zitten zoeken op die error en ''refused'' betekent dat afgewezen toch? verder kan ik er niet echt veel over vinden..
Citaat van William op 9 oktober 2011, 12:58nee ik ging slapen werd wakker ging eten naar boven deed pc aan startte minecraft op klikte op multiplayer typte localhost in en toen deed ie het nie :-[
Post samenvoeging: oktober 09, 2011, 15:05:42
kheb even in de server log gekeken en daar staat dit:
[WARNING] **** FAILED TO BIND TO PORT!
2011-10-09 11:50:21 [WARNING] The exception was: java.net.BindException: Cannot assign requested address: JVM_Bind
2011-10-09 11:50:21 [WARNING] Perhaps a server is already running on that port?
Post samenvoeging: oktober 09, 2011, 15:08:31
heb hem weer aan de praat gekregen probeer is to joinen? mijn broer probeert nu ook.
nee ik ging slapen werd wakker ging eten naar boven deed pc aan startte minecraft op klikte op multiplayer typte localhost in en toen deed ie het nie :-[
Post samenvoeging: oktober 09, 2011, 15:05:42
kheb even in de server log gekeken en daar staat dit:
[WARNING] **** FAILED TO BIND TO PORT!
2011-10-09 11:50:21 [WARNING] The exception was: java.net.BindException: Cannot assign requested address: JVM_Bind
2011-10-09 11:50:21 [WARNING] Perhaps a server is already running on that port?
Post samenvoeging: oktober 09, 2011, 15:08:31
heb hem weer aan de praat gekregen probeer is to joinen? mijn broer probeert nu ook.