Handleiding - Kodi Exodus - film en tv-series kijken
Citaat van William op 19 juni 2017, 18:28Maak een account aan bij PIA VPN. Die hebben ook Nederlandse VPN servers en dan werkt de Ziggo app en streams wel. Kost je drie euro in de maand maar je mag het 7 dagen gratis proberen. Dus daarna kan je altijd weer opzeggen.
Heb je geen gedoe meer in het buitenland.
Maak een account aan bij PIA VPN. Die hebben ook Nederlandse VPN servers en dan werkt de Ziggo app en streams wel. Kost je drie euro in de maand maar je mag het 7 dagen gratis proberen. Dus daarna kan je altijd weer opzeggen. Heb je geen gedoe meer in het buitenland.
Citaat van Demo op 22 juni 2017, 20:51Ik heb Kodi en Exodus via mijn Sony tv. Ik heb meerdere films kunnen bekijken, echter sinds een paar dagen zie ik in Exodus alleen nog maar de films die ik bekeken heb. Ik krijg geen ene andere film meer in te zien. Iemand enig idee waar dat aan ligt?
Ik heb Kodi en Exodus via mijn Sony tv. Ik heb meerdere films kunnen bekijken, echter sinds een paar dagen zie ik in Exodus alleen nog maar de films die ik bekeken heb. Ik krijg geen ene andere film meer in te zien. Iemand enig idee waar dat aan ligt?
Citaat van Meh Meh op 22 juni 2017, 21:00Ja, lees dit topic even door waar je dit bericht in plaatste...
Of lees dit door: https://torrentfreak.com/kodi-turmoil-continues-as-tvaddons-mysteriously-disappears-170613/
Ja, lees dit topic even door waar je dit bericht in plaatste...
Of lees dit door: https://torrentfreak.com/kodi-turmoil-continues-as-tvaddons-mysteriously-disappears-170613/
Citaat van Demo op 2 juli 2017, 12:13Via de app op me telefoon. Ken ik exodus wel openen, film zoeken en. Maar waarneer die wilt afspelen, stopt ie ermee. Iemand een idee?
Via de app op me telefoon. Ken ik exodus wel openen, film zoeken en. Maar waarneer die wilt afspelen, stopt ie ermee. Iemand een idee?
Citaat van Meh Meh op 7 juli 2017, 22:19Website is online maar men kan alleen bestanden downloaden. FTP lijsten. Weet niet of dat de bedoeling is?
Website is online maar men kan alleen bestanden downloaden. FTP lijsten. Weet niet of dat de bedoeling is?