wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020

VorigePage 38 of 42Volgende
20 minuten geleden zei Gandalf:

Sorry dat wil ik helemaal niet hoor. Is echt mijn bedoeling niet. Ik hoopte dat iemand van force4fun dit misschen zou lezen en zou reageren. Maar dat is dus niet het geval.

Het is niet anders, ze zullen hun redenen hebben denk ik. Bedankt in ieder geval voor jullie reacties. En er zijn nog genoeg andere fora die niet zomaar mensen met goede intenties zomaar blokkeren !

Als je echt daar wilt zijn, probeer via een buur of familielid je te melden met een andere  naam. Ik zelf heb dat bij alle sites gedaan. Maar daar speel ik alleen nog maar tellen of woordslang. Downloaden hoeft voor mij niet meer. ( 22-02-1940) dus al op leeftijd.spacer.png

Ik geef het maar op. Het is zo als het is. Er zijn ergere dingen.

10 uur geleden zei bruchlee:

Downloaden hoeft voor mij niet meer. ( 22-02-1940) dus al op leeftijd.

Ik ben ietsje jonger, uit 83 maar download ook steeds minder. ;) Ligt dus niet perse aan de leeftijd. 🤗

ik downloadde eerst super veel en uploadde zelfs op site's maar tegenwoordig hoe jong ik ook ben van 1992 ben ik er ook mee gestopt echt alleen hele mooie films wil ik nog wel eens binnen halen , maar dat doe ik dan echt met een seedbox en niet met mijn eigen ip adres.

Maar ik gebruik ook nog maar 3 torrent site's de rest heb ik allemaal eruit gegooid , had eerder wel een lijst met 20 site's ofzo maar vele zijn ook al helaas verloren gegaan.

Controles weer doorgevoerd. Geen nieuwe toevoegingen, wel 1 pagina offline gegaan.

Nieuwe spotweb website zonder reclame: https://nzbfly.com/

1 uur geleden zei Harry1:

Nieuwe spotweb website zonder reclame: https://nzbfly.com/

Beste Harry1, het zal vast aan mij liggen, maar ik kan geen verschil zien met de al bestaande Website van Spotnet (nzbserver.com) die voor iedereen toegankelijk is en vindt dit ook niet echt een aanvulling op de al bestaande community's.

40 minutes ago, Drifter said:

Beste Harry1, het zal vast aan mij liggen, maar ik kan geen verschil zien met de al bestaande Website van Spotnet (nzbserver.com) die voor iedereen toegankelijk is en vindt dit ook niet echt een aanvulling op de al bestaande community's.

Jammer dat je het zo ziet. Wij hebben spotweb geinstalleerd op een server die we anders toch niet helemaal gebruiken. Er wordt helemaal niets aan verdient, het kost ons geld.

nzbserver.com kampt wel eens met storing. Dan kunnen mensen bij op nzbfly.com terecht.

Afgezien van nzbserver.com zijn er geen websites die zonder reclame of verplichte inlog spotweb aanbieden.

Daarnaast bieden wij voorlopig iets aan wat nzbserver.com niet aanbiedt. Mensen kunnen zich registeren, reageren en spotten.

Er is dus een verschil met nzbserver.com en het is een aanvulling.

24 minuten geleden zei Harry1:

nzbserver.com kampt wel eens met storing.

Beste Harry1, je bent ontzettend druk met het maken van reclame voor een website die het zelfde aanbod heeft als nzbserver.com. Ik open die website dagelijks en ben nog nooit met een storing geconfronteerd. Tevens heb ik in mijn browser standaard een Advertentie blokkering zodat ik daardoor ook geen verschil zie met wat jij aanbied. Ik heb jouw reactie maar met een (leuk) aangemerkt, maar ik ben niet echt een liefhebber van personen die alleen een account op Duken.nl aanmaken om reclame voor zichzelf te maken.

Ik ben een voorstander van elke nieuwe aanvulling op de bestaande community's, maar moet hier toch Drifter wel een beetje gelijk geven dat het verschil miniem is met nzbserver.com. Het valt me wel op dat er wat makkelijk reclame gemaakt mag worden nu, want ik had het idee dat nieuwe sites aangemeld moesten worden en dan een bepaalde tijd beoordeeld voordat ze een link mogen plaatsen.

VorigePage 38 of 42Volgende