wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020

VorigePage 35 of 42Volgende

neen, er komt vast weer een ander die de draad oppakt.

Zou zo maar eens kunnen

https://www.force4fun.today/index.php?/login/

33 minuten geleden zei Eagle:

Proberen maar weer. Bedankt voor de tip.

ben in afwachting van registratie, bedankt voor de tip.

zal wel nu even wachten met donatie, bij vorige site wel de boot in gegaan.

15 minuten geleden zei bruchlee:

ben in afwachting van registratie, bedankt voor de tip.

zal wel nu even wachten met donatie, bij vorige site wel de boot in gegaan.

Ben inmiddels binnen, registratie ging super snel. Het forum is nog wat leeg en ze lijken echt nog maar 1 of 2 dagen geleden begonnen. Maar het ziet er in beginsel echt tof uit. Kan echt wat worden als er meer mensen komen. Buiten dat....ik ben blij met elk forum dat opduikt. Toch weer mensen die er tijd in steken. Ik vind het top.

5 hours ago, Eagle said:

Hartelijk bedankt voor de link word gewaardeerd !

Bedankt voor de tip, ben al ingelogd en weer blij mee!

Op 13-5-2019 om 20:04 zei Duken:

Ik ga hier 1x op reageren.

Er is door iceworld netjes gevraagd of ze uit de lijst gehaald konden worden van links en de wens verder niet meer zichtbaar te zijn met nieuwe gesprekken op Duken.nl.

Beetje raar dat hier berichten over Iceworld verwijderd worden terwijl ze zelf op Spotnet spots aanmelden met reclame voor Force4fun onder hetzelfde Spotnet ID als voorheen Iceworld. Als ze dan met hun nieuwe site niet gelinkt willen worden met Iceworld had dan in ieder geval de moeite gedaan om jezelf een ander Spotnet ID te geven. Nogmaals, vreemd dat op een onafhankelijk forum als Duken censuur toegepast wordt terwijl Iceworld in principe zelf van de daken schreeuwt dat ze nu verder gaan onder de naam Force4fun.

zeker vreemd, maar ik heb geen spotnet, bedankt voor de info

1 uur geleden zei Budweiser:

Beetje raar dat hier berichten over Iceworld verwijderd worden

Helemaal niet vreemd, want Iceworld bestaat als website helemaal niet meer en misschien zijn hier op Duken.nl wel een aantal personen actief die alleen maar bezig zijn om elke persoon die ooit actief is geweest op Iceworld aan het kruis te nagelen. Ik begrijp die negativiteit even niet, want wie is er nou niet blij als er een hoop nieuw materiaal lekker snel te downloaden is?

VorigePage 35 of 42Volgende