Handleiding - Beste NZB Sites, zoekmachines, databases, software en meer 2020
Citaat van ShadowMaster op 9 december 2017, 15:22bij mij niet
bij mij niet
Citaat van ShadowMaster op 9 december 2017, 15:23ohw wacht als ik mijn vpn uit zet doet die het ineens wel weer , vreemd , gisteren deed die het ook gewoon met vpn
ohw wacht als ik mijn vpn uit zet doet die het ineens wel weer , vreemd , gisteren deed die het ook gewoon met vpn
Citaat van ShadowMaster op 9 december 2017, 15:24het ligt dus eraan welke ip adres je krijgt, heb vpn opnieuw aangezet en dan krijg je automatische dus een andere ip adres en nu doet die het dus ookw eer bij mij , maar goed wel lastig
het ligt dus eraan welke ip adres je krijgt, heb vpn opnieuw aangezet en dan krijg je automatische dus een andere ip adres en nu doet die het dus ookw eer bij mij , maar goed wel lastig
Citaat van Duken op 10 december 2017, 20:49Dat is ook gaar, welke VPN provider heb je? Dan zal nzbserver dus een paar van die op adressen hebben geblokkeerd.
Maar goed om te horen dat je het probleem hebt gevonden, bedankt voor de share @ShadowMaster
Dat is ook gaar, welke VPN provider heb je? Dan zal nzbserver dus een paar van die op adressen hebben geblokkeerd.
Maar goed om te horen dat je het probleem hebt gevonden, bedankt voor de share @ShadowMaster
Citaat van ShadowMaster op 11 december 2017, 13:55Pia heb ik genomen, op advies van een vriend van mij , is dit ook wat ? ik hoor graag jullie meningen ?
Pia heb ik genomen, op advies van een vriend van mij , is dit ook wat ? ik hoor graag jullie meningen ?
Citaat van jessegeerts op 13 december 2017, 07:06
Symlinks/aliassem naar nzbserver.eu?
Symlinks/aliassem naar nzbserver.eu?
Citaat van William op 13 december 2017, 08:43Op 11-12-2017 om 14:55 zei ShadowMaster:Pia heb ik genomen, op advies van een vriend van mij , is dit ook wat ? ik hoor graag jullie meningen ?
Sinds begin november test ik meerdere VPN-providers. Op dit moment test ik Mullvad. Daarna volgt oVPN.
Binnenkort volgt er trouwens een nieuwsbericht met mijn ervaringen met de VPN-providers die ik heb getest.In mijn geval staat PIA op dit moment op nummer 1 in me lijstje. Onder andere de stabiele verbinding en de prima downloadsnelheid waren een van de pluspunten.
Op 11-12-2017 om 14:55 zei ShadowMaster:Pia heb ik genomen, op advies van een vriend van mij , is dit ook wat ? ik hoor graag jullie meningen ?
Sinds begin november test ik meerdere VPN-providers. Op dit moment test ik Mullvad. Daarna volgt oVPN.
Binnenkort volgt er trouwens een nieuwsbericht met mijn ervaringen met de VPN-providers die ik heb getest.
In mijn geval staat PIA op dit moment op nummer 1 in me lijstje. Onder andere de stabiele verbinding en de prima downloadsnelheid waren een van de pluspunten.
Citaat van William op 13 december 2017, 08:451 uur geleden zei jessegeerts:Bedankt! Dat zijn ook Spotweb websites. Die voegen we toe bij de NZB sites / databases.
1 uur geleden zei jessegeerts:
Bedankt! Dat zijn ook Spotweb websites. Die voegen we toe bij de NZB sites / databases.