Handleiding - Account aanmaken op NZBserver.com - Eigen instellingen en API
Citaat van Duken op 17 januari 2014, 09:47Dat weet ik niet zeker, ik ben niet bekend met Sickbeard. Maar je kan wel API's inladen. Dus dat hangt van Sickbeard af
Dat weet ik niet zeker, ik ben niet bekend met Sickbeard. Maar je kan wel API's inladen. Dus dat hangt van Sickbeard af
Citaat van William op 29 januari 2014, 20:12Duken bedankt voor de uitleg was er al even naar opzoek maar in mijn zoektocht heb een iets makkelijkere manier gevonden.
Dankzij jullie tutorial (liep er tegen aan dat ik als iemand anders was ingelogd)
Maar dit moet verhelderend zijn.
Het is het makkelijkste met chrome te doen. (maar kan volgens mij ook met IE9 en FF)
Ga op de bovenste balk staan rechter muis en dan element inspecteren.
Klik naar de juiste balk via inklap systeem de juiste balk is geselecteerd in mijn voorbeeld
De aanmeldbalk is invisible en dat kan je uitzetten
zie afbeelding
Je kan die balk visible maken door de style uit te vinken aan de rechterzijde (visibility) bij mij doorgehaald (dus uit)
Hiermee kan je je aanmelden en krijg je gewoon je wachtwoord te zien dus geen moeilijke stappen.
Volgende keer kan je ook zo inloggen. (of op een andere computer als je maar even visible maakt)
PS dit is in incognito gedaan om te kijken of een nieuw account aanmaken goed ging..
Hoop dat mijn eerste post een beetje goed is.
Duken bedankt voor de uitleg was er al even naar opzoek maar in mijn zoektocht heb een iets makkelijkere manier gevonden.
Dankzij jullie tutorial (liep er tegen aan dat ik als iemand anders was ingelogd)
Maar dit moet verhelderend zijn.
Het is het makkelijkste met chrome te doen. (maar kan volgens mij ook met IE9 en FF)
Ga op de bovenste balk staan rechter muis en dan element inspecteren.
Klik naar de juiste balk via inklap systeem de juiste balk is geselecteerd in mijn voorbeeld
De aanmeldbalk is invisible en dat kan je uitzetten
zie afbeelding
Je kan die balk visible maken door de style uit te vinken aan de rechterzijde (visibility) bij mij doorgehaald (dus uit)
Hiermee kan je je aanmelden en krijg je gewoon je wachtwoord te zien dus geen moeilijke stappen.
Volgende keer kan je ook zo inloggen. (of op een andere computer als je maar even visible maakt)
PS dit is in incognito gedaan om te kijken of een nieuw account aanmaken goed ging..
Hoop dat mijn eerste post een beetje goed is.
Citaat van William op 30 januari 2014, 17:00Om nog even verder te gaan:
Je kan de balk ook permanent laten zien als je eenmaal bent in gelogd:
ga naar: Config >> Change preferences >> Own CSS
Vul kopieer het volgende:
div.toolbarButton {
visibility: visible;
}en plak het bij OWN CSS en druk dan op change!
Als je bent in gelogd is de balk er altijd makkelijk aanpassen.
Om nog even verder te gaan:
Je kan de balk ook permanent laten zien als je eenmaal bent in gelogd:
ga naar: Config >> Change preferences >> Own CSS
Vul kopieer het volgende:
div.toolbarButton {
visibility: visible;
}
en plak het bij OWN CSS en druk dan op change!
Als je bent in gelogd is de balk er altijd makkelijk aanpassen.
Citaat van William op 31 januari 2014, 13:10Hallo,
Wanneer ik een account wil aanmaken met "add user" krijg ik een venster met 'no register...'.
Heeft iemand anders dit ook en hoe kan ik dit fixen, zodat ik wél een account kan aanmaken?
Hallo,
Wanneer ik een account wil aanmaken met "add user" krijg ik een venster met 'no register...'.
Heeft iemand anders dit ook en hoe kan ik dit fixen, zodat ik wél een account kan aanmaken?
Citaat van William op 2 februari 2014, 14:51Hallo,
Klopt ik denk dat ze geen users wilde dus hadden ze het eerst verborgen maar dat is niet genoeg blijkt wel.
Dus ik denk dat ze de registratie hebben geblokkeerd en de users verwijderd. Ik kom er zelf ook niet meer in.
PS de twee alternatieven welke hier zijn genoemd werken met users, zelfde database dus zelfde spots!
Hallo,
Klopt ik denk dat ze geen users wilde dus hadden ze het eerst verborgen maar dat is niet genoeg blijkt wel.
Dus ik denk dat ze de registratie hebben geblokkeerd en de users verwijderd. Ik kom er zelf ook niet meer in.
PS de twee alternatieven welke hier zijn genoemd werken met users, zelfde database dus zelfde spots!
Citaat van Duken op 3 februari 2014, 09:39Damn idd.... ik kan er ook niet meer op met mijn account.
Nu weer ouderwets de NZB downloaden....
Ik zal even nagaan of mijn account ook werkt op de andere site.
Damn idd.... ik kan er ook niet meer op met mijn account.
Nu weer ouderwets de NZB downloaden....
Ik zal even nagaan of mijn account ook werkt op de andere site.
Citaat van William op 4 februari 2014, 21:28Website gevonden waar je wel kan registreren, voor de rest nog niet uitgezocht of het helemaal werkt.
besuikerd (dot) nl / spotweb
Website gevonden waar je wel kan registreren, voor de rest nog niet uitgezocht of het helemaal werkt.
besuikerd (dot) nl / spotweb
Citaat van Demo op 31 mei 2016, 08:06Of gebruik nzbseek.com
Heeft ook een veilige versleutelde connectie waardoor je data anoniem blijft.
Of gebruik nzbseek.com
Heeft ook een veilige versleutelde connectie waardoor je data anoniem blijft.