do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Grote nzb binnen halen via sabnzb lukt niet

VorigePage 2 of 2

@Skeletor nee bij geen 1tje heb ik problemen gehad tot de laatste 2 die zijn net wat hoger dan de rest van de seizoenen 

9 minuten geleden zei ShadowMaster:

@Skeletor nee bij geen 1tje heb ik problemen gehad tot de laatste 2 die zijn net wat hoger dan de rest van de seizoenen 

Ik zou bij de verhuurder eens kijken of er geen Limit op jouw downloads zit en anders is het wel heel vervelend dat je juist nu problemen gaat krijgen nu je een goede kwaliteit met Retail subs kan binnenhalen. Misschien zijn de afleveringen in deze kwaliteit ook nog ergens los te vinden.

@ShadowMaster

Volgens mij komt dit omdat SABnzb 2x de schijfruimte automatisch reserveert (dus 350gb in totaal)

Één keer namelijk voor de tijdelijke download map, om ervoor te zorgen dat deze compleet binnen gehaald kan worden.

En één keer voor de complete download map, omdat deze tijdens de download automatisch wordt uitgepakt.

Als je dus de download pauzeert, en er een nieuwe kleinere download tussen zet zal alles opschuiven.

Dat is wat ik laatst ook ervaren had met mijn NAS binnen mijn netwerk, en heb er toen een 4TB hardeschijf bij geplaatst.

VorigePage 2 of 2