Gratis IPVanish bij Eweka
Citaat van lostjean op 18 oktober 2018, 07:42Dit is het antwoord van Eweka:......
Geachte klant,
Bedankt voor uw e-mail.
We moeten u helaas mededelen dat Eweka en IPVanish, sinds Juni 2016, niet meer samenwerken. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om een gratis IPVanish account te krijgen bij uw Eweka account.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Dit is het antwoord van Eweka:......
Geachte klant,
Bedankt voor uw e-mail.
We moeten u helaas mededelen dat Eweka en IPVanish, sinds Juni 2016, niet meer samenwerken. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om een gratis IPVanish account te krijgen bij uw Eweka account.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Citaat van Demo op 18 oktober 2018, 09:391 uur geleden zei lostjean:Jammer maar helaas duzzzz😢
Dit is wel heel erg bizar, want ik heb die mogelijkheid gewoon nog aan mijn account gekoppeld staan en ook begin deze week pas geïnstalleerd.
IPVanish geeft ook aan bij de Account Details dat mijn gebruik Free is en de Renewal Date is 26-07-2026.
Misschien heb ik het nog omdat ik vanaf 2013 mijn Eweka account heb.
Jammer dat ik misschien anderen nu blij heb gemaakt met een dode mus. 😒
1 uur geleden zei lostjean:Jammer maar helaas duzzzz😢
Dit is wel heel erg bizar, want ik heb die mogelijkheid gewoon nog aan mijn account gekoppeld staan en ook begin deze week pas geïnstalleerd.
IPVanish geeft ook aan bij de Account Details dat mijn gebruik Free is en de Renewal Date is 26-07-2026.
Misschien heb ik het nog omdat ik vanaf 2013 mijn Eweka account heb.
Jammer dat ik misschien anderen nu blij heb gemaakt met een dode mus. 😒
Citaat van lostjean op 18 oktober 2018, 11:14In ieder geval kan het misschien voor de mensen met een ouder contract met Eweka wel gelden en die heb je dan geholpen!
Prima toch?
In ieder geval kan het misschien voor de mensen met een ouder contract met Eweka wel gelden en die heb je dan geholpen!
Prima toch?
Citaat van Duken op 18 oktober 2018, 17:32Inderdaad fijn voor de langere eweka leden goed dat @lostjean het bericht van support heeft gedeeld.
Dan weten we dat
Inderdaad fijn voor de langere eweka leden goed dat @lostjean het bericht van support heeft gedeeld.
Dan weten we dat
Citaat van willie wortel op 13 december 2018, 18:04We moeten u helaas mededelen dat Eweka en IPVanish, sinds Juni 2016, niet meer samenwerken. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om een gratis IPVanish account te krijgen bij uw Eweka account.
Dus met andere woorden, dit had eweka wel eerder mogen vertellen, is mijn meening . lekker hoor.
groet willie
Dus met andere woorden, dit had eweka wel eerder mogen vertellen, is mijn meening . lekker hoor.
groet willie