do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

goosevpn torrent p2p servers

VorigePage 3 of 3

ik maak gebruik van de fritzbox v10 van kpn

sorry het is de expiria box v10 van kpn

Providers gooien hun routers aardig op slot, waardoor dit soort dingen niet mogelijk zijn.
Zo ook de Experiabox V10 van KPN.

Je kunt wel een router aanschaffen met VPN ondersteuning. Vervolgens moet je de router ‘flashen’ (installeren van andere firmware (software) op de router. Doe dit alleen als je weet wat je doet. Als het misgaat, bestaat de kans dat de router niet meer werkt.
Je hebt bijvoorbeeld ook de website FlashRouters waar je kant-en-klare VPN routers kunt kopen waardoor je bovenstaande niet hoeft uit te voeren.

oke in ieder geval bedankt voor je hulp.

hallo

ben er weer

het upload gebeurt nog steeds niet via goose vpn

als ik een film download ,dan gebeurt er gelijke tijd ook uploade,maar is het downloaden klaar dan stopt het uploaden ook.

dan wordt er ook helemaal niet geupload.

Heb je een jaar of maand abonnementje bij Goose? Anders misschien overstappen naar een vpn welke beter werkt?

Er vreemd dat het niet goed werkt. Je zou contact met GooseVPN kunnen opnemen om te vragen hoe dat kan.
Helpt dat niet, dan kun je inderdaad bovenstaand overzicht met VPN-providers bekijken.

hallo

allereerst bedankt voor jullie reactie.

ik heb een maand proef bij goose vpn.

heb al contact opgenomen bij goose en heel de situatie uitgelegd en die zeggen dat ik moet port forwarding.

dat heb ik ook al gedaan, maar de experia box van kpn is heel anders dan die ik gewend ben.ik had hiervoor de ubee van ziggo.

VorigePage 3 of 3