do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

goosevpn torrent p2p servers

Page 1 of 3Volgende

hallo

ik gebruik sinds kort goose vpn.

ik merk wel dat er weinig gehaald bij mij.

ik gebruik zelf uttorent.Moet ik goose vpn ook in mijn router zetten?

mvg bavaria

Ik begrijp uit je verhaal dat je niet meer kan uploaden sinds je goosevpn actief hebt? Downloaden werkt wel gewoon nog?

hallo

ik ben er achter gekomen dat als ik goosevpn uitzet,dan wordt er wel geupload,en met goosevpn niet geupload.

het downloaden werkt wel,maar heel erg traag.

kan het zijn dat de instelling niet goed zijn? wat zijn dan de juiste instellingen?

mvg bavaria

Kan goosevpn wel overweg met torrent verkeer? :( Met Pia VPN heb ik er geen problemen mee. 

Ik zal even voor je kijken.

Ik lees net:

Is het toegestaan om Torrents te downloaden met GOOSE VPN?

Het downloaden van Torrents is zeker toegestaan bij GOOSE VPN. Het enige wat je hoeft te doen is een server waar P2P achterstaat te selecteren. In de lijst van servers staat er achter elke server waarbij downloaden is toegestaan het oranje “P2P” icoontje . Zo kun je dus makkelijk zien of het is toegestaan om Torrents te downloaden bij de door jou gekozen server.

oke.ik heb daar al naar gekeken , maar er is geen oranje P2P icoontje.

hou dat in dat goosevpn niet bestand is voor mij?

en naar welk land moet ik naar kijken?

Volgens een kennis die ook gebruik maakt van GooseVPN en een tijdje terug contact met ze had opgenomen, kun je voor P2P kiezen uit 5 servers.

Rusland, Moscow 2
Egypte, Caïro
Moldavië, Chisinau
Oekraïne, Kiev
Noorwegen, Oslo

Wellicht dat dit er ondertussen meer zijn geworden. Het beste kun je zelf even contact met ze opnemen.

Vreemd dat er alleen bepaalde servers zijn voor p2p en dat je dit overzicht niet zo makkelijk kan vinden. 

Bedankt voor het lijstje Monkie :)

is het dan de bedoeling dat ik 1 van de serves uit lijstje kiest van Monkie?

Page 1 of 3Volgende